מהלשכה של בנט ללשכה של כהנא

הילה ניסן פרידמן מונתה ליועצת השר לשירותי דת לאחר ששימשה בשנה וחצי האחרונות יועצת התקשורת של ראש הממשלה. "תהווה שחקנית חיזוק משמעותית לצוות לשכתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/21 19:15 יט בתמוז התשפא

מהלשכה של בנט ללשכה של כהנא
הילה והשר מתן כהנא, צילום: יח"צ

הילה ניסן פרידמן מונתה היום (ג׳) ליועצת השר לשירותי דת, מתן כהנא לאחר ששימשה בשנה וחצי האחרונות יועצת התקשורת של ראש הממשלה נפתלי בנט. לפני שנכנסה לתפקידה בלשכתו של בנט ערכה כשבע שנים את העיתון לציבור הדתי "שביעי".

במסגרת תפקידה, תרכז ניסן פרידמן את עבודת השר והמשרד מול לשכת ראש הממשלה ותהיה אמונה על יישום רפורמות ותכניות עבודה בתחומי עשייתו של השר. כמו כן, ניסן פרידמן תוביל את עבודת המטה בנושא שילוב נשים במנגנוני שירותי הדת, בהתאם למדיניות הממשלה והשר.

ראש הממשלה, נפתלי בנט ברך את ניסן פרידמן, ואמר: "ביקשתי מהילה, ששימשה כיועצת שלי בשנה החולפת, לקבל לידיה את התפקיד החשוב ולשמש כחוט המקשר בין לשכת רה"מ והמשרד לשירותי דת. בעבודתי עם הילה מצאתי אשת מקצוע מסורה, ממוקדת מטרה וחדורת מוטיבציה, שתדע להוביל כל משימה ופרויקט שיחנו לפתחה. אני מברך את הילה ומאחל לה הצלחה גדולה בתפקידה".

השר לשירותי דת, מתן כהנא שמח על הצטרפותה של הילה: "תהווה שחקנית חיזוק משמעותית, לצוות לשכתי. ניסיונה העשיר, הידע שצברה וההבנה בתחום יסייעו רבות בהובלת נושאי דת ומדינה בקדנציה שלפתחנו. עם כניסתי לתפקיד, הגדרתי את נושא שילוב הנשים בשירותי הדת כמשימה עיקרית ואני שמח שהילה תהיה זו שתוביל ותנהל את הנושא".