דוגמה אישית: בתו של ראש הממשלה הגיעה להתחסן

לאחר שאביה, ראש הממשלה נפתלי בנט, פצח במסע הסברה כדי לשכנע את בני הנוער להגיע ולקבל חיסון נגד נגיף הקורונה, הגיעה היום הבת מיכל לקבל זריקה תוצרת פייזר. "מיכל הצטרפה היום לעשרות אלפי בני ובנות נוער שכבר התחסנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/21 17:59 יט בתמוז התשפא

דוגמה אישית: בתו של ראש הממשלה הגיעה להתחסן
צילום: נמרוד גליקמן - דוברות כללית, מחוז שרון שומרון

השבוע פרסם ראש הממשלה נפתלי בנט סרטון בחשבון הטוויטר שלו ציוץ ובו קרא לבני הנוער למהר ולהתחסן, לפני שיפוג תוקפם של החיסונים בקרוב. היום (ג') הגיעה למתחם החיסונים של מרפאת כללית ברעננה בתו מיכל בת ה-14, מלווה באמה רעיית ראש הממשלה, גילת

שירין סמארה, מנהלת הסיעוד במרפאת רעננה צפון של כללית שמחה לפגוש אותן ומסרה: "כאחות שמלווה את בני משפחת בנט שמחתי לראות שוב את מיכל ולשמוע ממנה שהיא רואה בחיסון את הכלי להגן על בריאותה ובריאות משפחתה. מיכל הצטרפה היום לעשרות אלפי בני ובנות נוער שכבר התחסנו בכללית". עוד הוסיפה נציגת המרפאה, כי "בימים האחרונים אנחנו רואים במרפאות התעוררות ועליה בנכונות ולהתחסן.  הצוותים בכללית ערוכים  ומזמינים את ההורים ובני ובנות הנוער להצטרף למיכל בנט ולהגיע אלינו להתחסן". 

צילום: נמרוד גליקמן - דוברות כללית, מחוז שרון שומרון


מוקדם יותר היום הגיע ראש הממשלה למתחם החיסונים של קופת החולים מכבי בעיר חולון, ביחד עם שר הבריאות, ניצן הורוביץ, ממונה הקורונה, פרופ' נחמן אש, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות, רן סער וראש העיר חולון מוטי ששון. בנט ביקש מהמתחסנים שישכנעו את חבריהם לכיתה לבוא ולהתחסן בהקדם, ובתוך כך שלח הודעה קולית לקבוצת הווטסאפ הכיתתית של אחת המתחסנות.

"יש שגיאה נפוצה, אנשים חושבים שבני הנוער לא צריכים את החיסון. זה לא נכון. בני ובנות נוער צריכות וצריכים את החיסון מכיוון שהזן החדש כן פוגע בילדים לא מחוסנים, וזה לא היה בהיקפים האלה בזן הקודם. אז אני אומר להורים שחושבים שלא צריך להתחסן והכל בסדר לא. צריך להתחסן ואם אתם עושים את זה אתם פשוט שומרים על הילדים.

אז אני קורא לכולם, עוד פעם ועוד פעם – צאו להתחסן. אני רוצה להדגיש - אין בעיית מלאי, יש לכל המדינה חיסונים, אבל יש להם תוקף. כמו שיש חלב שפג לו התוקף, אז גם לחיסונים בסוף פג התוקף, וכמו שצריך לשתות את החלב לפני שהוא פג, צריך להתחסן לפני שיפוג התוקף. גם הילדים שלי יתחסנו בימים הקרובים. כראש ממשלה, כאבא, אני יודע שזה המעשה הנכון לעשות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן