האחיינית של הח"כ מהאיחוד הלאומי מונתה למנכ"לית משרדו של עיסאווי פריג'

השר לשיתוף פעולה אזורי מינה את רוני אֵלון, אחייניתם של הרבנים מוטי אלון ובני אלון ז"ל למנכ"לית משרדו: "מביאה איתה למשרד לשיתוף פעולה אזורי ניסיון חשוב מאין כמוהו" | המינוי יובא ביום ראשון לאישור הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/21 17:41 יט בתמוז התשפא

האחיינית של הח"כ מהאיחוד הלאומי מונתה למנכ"לית משרדו של עיסאווי פריג'
רוני אלון, צילום: אביגיל פיפרנו-באר

מינוי מפתיע. השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', מינה את רוני אֵלון למנכ"לית המשרד. רוני היא ביתו של נשיא בית המשפט המחוזי בבאר שבע בדימוס, ספי אלון, שהיה חלק מצוות ההגנה של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לתקופה קצרה, ואחייניתם של הרב בני אלון ז"ל והרב מוטי אלון. 

אֵלון היא בעלת  תואר ראשון בתכנית פכ"מ (כלכלה, מדע והמדינה ופילוסופיה) של האוניברסיטה העברית אותו סיימה בהצטיינות, ונמצאת במהלך לימודיה לתואר שני בלימודי המזרח התיכון בן זמננו במסגרת התוכנית לבכירים של אוניברסיטת תל אביב.

בין השנים 2014-2020 שימשה אֵלון כמנהלת מערך התוכן והאסטרטגיה בבית הנשיא, הממונה בין היתר על פיתוח ויישום תכנית הדגל של נשיא המדינה, "תקווה ישראלית", על מערך הכתיבה והמחקר וכן על הקמה ופיתוח של מרכז המבקרים בבית הנשיא. קודם לכן שימשה אֵלון כיועצת תוכן וכותבת נאומים ראשית בלשכת יו"ר הכנסת. 

השר עיסאווי פריג' אמר כי "רוני אֵלון מביאה איתה למשרד לשיתוף פעולה אזורי ניסיון חשוב מאין כמוהו בהקמתו של מערך יעדים אסטרטגיים והוצאתם אל הפועל. ניסיון שמהווה יתרון גדול במשרד לשיתוף פעולה אזורי אשר עומד בפני שינויים אסטרטגיים גדולים בהיקפי הפעולה שלו ובפרויקטים עליהם הוא מופקד. אני שמח על נכונותה של רוני לקבל עליה את התפקיד ובטוח שתצליח להוביל יחד איתי את המשרד להישגים בכל הקשור לחיבור הכלכלי, התרבותי והחברתי של ישראל עם המרחב בו היא נמצאת". 
 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן