אלפי משתתפים במופע ההצדעה לעובדי מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא

יו"ר הרשת הרב חיים דרוקמן, המנכ"ל אלחנן גלט, ישי ריבו, עקיבא וקובי אפללו, בצלאל סמוטריץ, אורית סטרוק, יואב גלנט, ושמחה רוטמן - הם חלק מהמשתתפים באירוע ההצדעה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/21 19:15 יד בתמוז התשפא

אלפי משתתפים במופע ההצדעה לעובדי מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא
אלחנן גלט באירוע, צילום: יוסי זליגר

לאחר שנת לימודים מאתגרת בצל מגפת הקורונה, במרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא החליטו להצדיע לעובדי ההוראה והמנהלה של הרשת במופע הצדעה שהתקיים אתמול באמפי פארק רעננה. באירוע מקדים לאירוע המרכזי העניקה הרשת מגני הוקרה לידידיה ביניהם שר החינוך היוצא ח"כ יואב גלנט. באירוע המרכזי, מעל 2500 מחנכות ומחנכים ועובדי מנהלה יחד עם בנות ובני זוגם התקבצו באמפי למופע ההצדעה שנפתח בדואט מרגש של קובי אפללו ותלמידי ישיבת בני עקיבא כינור דוד, שביצעו עיבוד מקורי וקצבי ללהיט של אפללו "מכתב לאחי".

 בהמשך הערב נשאו דברי ברכה יו"ר הרשת הרב חיים דרוקמן והמנכ"ל אלחנן גלט וכן נציגי התלמידות והתלמידים שהודו למורים על עבודתם  המסורה למענם בשם עשרות אלפי תלמידי הרשת. גם תלמידות אולפנת בני עקיבא שירת הים ביצעו קטע נגינה ייחודי שריגש את הקהל. בהמשך, נערך מיצג דגלים מרשים של 70 מוסדות הרשת שחלפו על פני הבמה והערב נחתם במופע מלא של ישי ריבו שאירח את הזמר עקיבא.

אלחנן גלט והרב דרוקמן

אלחנן גלט והרב דרוקמןצילום: יוסי זליגר

יו"ר מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא הרב חיים דרוקמן אמר "אתם עובדי הרשת הבנאים של העולם. התרגשתי מאוד לשמוע את הברכות של נציגי התלמידים זאת הברכה הגדולה ביותר"

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט בירך גם הוא -  "לעונג לנו להתכנס על מנת להוקיר את עובדי ועובדות הרשת על פועלם הרב. אני מצדיע למורות למורים ולאנשי המנהלה על המסירות הרבה שהפגינו לאורך השנה האחרונה ובכלל, המסירות הזאת היא שעשתה את ההבדל. זהו אירוע מרגש ומחמם את הלב שנמשיך להיפגש רק בשמחות".

ישי ריבו

ישי ריבוצילום: יוסי זליגר

קובי אפללו וישיבת כינור דוד

קובי אפללו וישיבת כינור דודצילום: יוסי זליגר