אינדיאנה ג'ונס היהודי נפצע על סט הצילומים

במהלך צילומי סצנת אקשן לסרט אינדיאנה ג'ונס 5, הכוכב הריסון פורד נפצע בכתפו ופונה לקבלת טיפול רפואי, מצבו לא ידוע | הצילומים שנדחו כבר בעבר המשיכו בלעדיו

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/21 08:13 יד בתמוז התשפא

אינדיאנה ג'ונס היהודי נפצע על סט הצילומים
צילום: shutterstock

כלי תקשורת בארצות הברית מדווחים היום (ה') על פציעתו של השחקן המפורסם הריסון פורד על סט הצילומים של הסרט אינדיאנה ג'ונס מספר 5. במהלך צילום סצנת אקשן, פורד, היהודי בן ה-78, נפצע בכתפו ופונה לקבלת טיפול רפואי. מצבו לא ידוע, עם זאת, תקופת ההחלמה ככל הנראה תימשך כמה שבועות לפחות. 

כל זה לא מנע מהבמאי ג'יימס מנגולד להמשיך בצילומים ולביים סצנות נוספות בלי השחקן הוותיק. ההכנות לסרט הוקפאו כמה פעמים בעבר בעקבות מגפת הקורונה וגם בשל בעיות לוגיסטיות. יש לקוות כי הפעם, למרות היעדרותו של השחקן הראשי, הסט ימשיך לעבוד כרגיל. במידה והכל ילך כמתוכנן, הסרט החמישי והאחרון בסדרה צפוי לעלות לאקרנים כבר בקיץ 2022. הסרט הקודם, "אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח" יצא לפני 15 שנה, והמשיך את העלילה על הארכיאולוג הבדיוני, חלק מסדרת הסרטים המצליחה, שהחלה ב"שודדי התיבה האבודה" מתחילת שנות ה-80.  

גם סטיבן ספילברג, הבמאי היהודי זוכה פרס האוסקר, לוקח חלק בהפקת הענק. בסרטים הקודמים בסדרה ספילברג שימש כבמאי, ובסרט האחרון הוא נמצא בסט על תקן מפיק. פרטי העלילה של סרט ההרפתקאות חסויים כרגע, אולם ניתן לקבוע כי אפקטים ממוחשבים יצרו פלאשבקים של אינדיאנה ג'ונס הצעיר. 

זו לא הפעם הראשונה שהשחקן, שכוכב רשום על עצמו בשדרת הכוכבים בהוליווד, נפצע על סט צילומים. עוד בשנת 2014 נפצע פורד על סט הצילומים של הסרט "מלחמת הכוכבים-פרק 7". אז הוא נפגע בקרסול מדלת החללית "Millennium Falcon" ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.