המראה החדש של הנשיא ריבלין: 21 ק"ג פחות

נשיא המדינה היוצא השיל במהלך השנתיים האחרונות 21 ק"ג. רוצים גם? בכדי להוריד ממשקלו, התרחק מסוכרים והעלה את צריכת הירקות והפירות שלו, במיוחד מזונות עתירי ברזל כמו תרד, עדשים וסלק

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/21 08:34 ו בתמוז התשפא

המראה החדש של הנשיא ריבלין: 21 ק"ג פחות
הנשיא ריבלין. השיל 21 ק"ג, צילום: פלאש 90

נשיא המדינה היוצא, ראובן ריבלין, השיל 21 ק"כ ממשקלו במהלך השנתיים האחרונות. את המהפך שחל אצלו, חשף הנשיא באירוע השקת ספרו של מאמן הכושר ד"ר אבי מויאל המלווה את הנשיא בשנים האחרונות, עת בירך את ד"ר מויאל על ההשקה. 

ב-ynet פורסם הבוקר כי בכדי להוריד את ממשקלו, התרחק ריבלין מסוכרים והעלה את צריכת הירקות והפירות, במיוחד מזונות עתירי ברזל כמו תרד, עדשים וסלק. עוד נכתב כי בעקבות בדיקות תקופתיות שביצע הנשיא שהעלו מחסור בברזל, שינה ריבלין את תזונתו ושיפר משמעותית את מצב הערכים בדם.

ריבלין צועד בכל יום על ההליכון שבביתו, ומדובר בשינוי כי במשך שנים צעד ביער ירושלים. השינוי הגיע בעת כניסתו לתפקיד נשיא המדינה בכדי לצמצם את הפעלת המאבטחים וכמה שפחות להפריע לציבור.  נציין כי בבית הנשיא הושלמו ההכנות לקראת יציאתו הסופית מהבית, פסלו של ריבלין מוכן וייחשף לציבור יום לפני פרישתו, ב-6 ביולי.

הספר, "מירוץ חיי", מציג את סיפורו של אבי ששירת ביחידות המיוחדות של צה"ל במשך 39 שנים ביחידות המיוחדות. רבים מקציני צה"ל זוכרים את מויאל מתפקידו כראש מחלקת הכושר הקרבי בצה"ל – שם הוביל מהפכה באורח החיים ובתורת האימון של הצבא. 

בין הקצינים איתם עבד מויאל במשך השנים, אפשר למצוא את שר החוץ לשעבר והרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי, הרמטכ"ל לשעבר משה יעלון, הרצי הלוי, אברם גרנט,השר לביטחון הפנים עמר בר-לב ועוד.