רגע לפני החתונה | האקסית של גלעד שליט: "מוקירה תודה על מי ומה שהיה בחיי"

שבוע וחצי לפני החתונה של גלעד שליט וארוסתו ניצן שבת, נערכה מסיבת חינה גדולה. התגובות לתמונות הסעירו את הרשת. לצד המפרגנים, היו לא מעט שתקפו את שליט | האקסית המיתולוגית לא נשארה אדישה ונעמדה לצדו

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/21 21:17 ד בתמוז התשפא

רגע לפני החתונה | האקסית של גלעד שליט: "מוקירה תודה על מי ומה שהיה בחיי"
גלעד שליט, צילום: Jack Guez / POO/FLASH90

שבוע וחצי לפני החתונה. ביום שישי האחרון חגג גלעד שליט את מסיבת החינה המרגשת יחד עם ארוסתו ניצן שבת. השניים לבשו את הבגדים המסורתיים, רקדו ושמחו. התמונות של השניים הסעירו את הרשת, אלה שפרגנו ואלה שתקפו את שליט שישב בשבי ארגון הטרור חמאס עד שנת 2006.

עדי סיגלר, אקסית מיתולוגית של המאורס שליט, שהייתה עמו במערכת יחסים בת כארבע שנים, שנתיים לאחר שחזר מהשבי הקשה, ראתה לא מעט תגובות שליליות שקיבלו שליט וארוסתו, ולאנשארה אדישה. בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה, כתבה: "לנצח אשאר מעריצה של גלעד".

בסטורי שהעלתה האקסית, כתבה: "כמות האנשים ששלחו לי בדיחות וצחוקים על גלעד ואשתו לעתיד היא גדולה מאוד. לצחוק זה בריא, כיף ומאוד הכרחי. לצחוק על אנשים ולרדת עליהם, זה רוע. גם היום אחרי יותר מארבע שנים שאנחנו לא בקשר, כשאני בזוגיות וגלעד עומד להתחתן, קשה לי להישאר אדישה לעליהום עליו. אולי כי אני יודעת כמה זה כואב. הוא לא דוד דביר, ולא מענטז כמו עומר אדם, אבל מי שמכם לשפוט? למה לא לפרגן? אני לנצח אשאר מעריצה של גלעד, מוקירת תודה על מי ומה שהוא היה בחיי ועל השיעורים שעברנו יחד ולחוד. מתרגשת מאד לראות אותו ככה מאושר, מאוהב ונהנה עם אהובתו".