התחדש: יועז הנדל מינה יועץ תקשורת סרוג

שר התקשורת החדש מתקווה חדשה הודיע היום על מינוי חדש לצוותו, כשנתנאל דיין מונה ליועץ התקשורת. את הרכש החדש לקח הנדל מהשותפה לקואליציה מפלגת ימינה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/21 10:00 ד בתמוז התשפא

התחדש: יועז הנדל מינה יועץ תקשורת סרוג
נתנאל דיין, צילום: ללא

אחרי השבעת הממשלה אתמול החלו המינויים החדשים. השרים הטריים החלו למלא את השורות במנכ"לים למשרדים אותם קיבלו ויועצים שונים, כאשר הבוקר (ב') שר התקשורת החדש-ישן יועז הנדל מיהר להודיע על מינוי חדש.

הנדל מינה את נתנאל דיין לתפקיד יועץ התקשורת והדוברות במשרדו. דיין (35) נשוי ואב לארבעה מהיישוב אפרת, שימש בשנים האחרונות כיועץ תקשורת בכנסת ובממשלה במגוון תפקידים. בין תפקידיו היה יועץ ליו״ר ועדת הכלכלה לשעבר איתן כבל אשר במהלך הקדנציה עברו רפורמות כלכליות רבות בועדה וכן היה יועץ לשר החינוך וירושלים ומורשת רפי פרץ ובמערכות הבחירות האחרונות. 

בתפקידו האחרון היה דובר קמפיין ׳ימינה׳ בבחירות לכנסת ה-24. שר התקשורת יועז הנדל מסר בעקבות המינוי: "נתנאל בעל ניסיון רב בזירה הציבורית והפוליטית, בכנסת, בממשלה ובמערכות הבחירות. אני שמח על הצטרפותו לצוות וסמוך ובטוח שהוא יוכל לתרום בצורה מיטבית להמשך העשייה המרובה במשרד התקשורת. הצלחתך, הצלחתנו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן