"עדיף לשים סוס מת מתחת לבית שלי": מי איים על עמית סגל?

הפרשן הפוליטי הביע ביקורת נגד יו"ר מקאן, אילן שילוח, ובתגובה קיבל איום מהאחרון שיוביל להתפטרותו ושלא ימצא גם מקום עבודה אצל המתחרים. סגל השיב לאיום: "שופרון תקרא לאילן ישועה ולכל שאר האנשים שפוחדים ממך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/21 22:53 טו בסיון התשפא

"עדיף לשים סוס מת מתחת לבית שלי": מי איים על עמית סגל?
לא מפחד מאיומים. עמית סגל, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

התחממות בטוויטר: הערב (ד') התגלע ויכוח נוקב בין הפרשן הפוליטי עמית סגל גד יו"ר מקאן, אילן שילוח, ויכוח שהגיע לכדי איומים. סגל התייחס לעדויות אילן ישועה, עורך וואלה לשעבר, בעת שישב בבית המשפט על תיק 4,000 נגד נתניהו. "אילן ישועה מצטייר מעדותו שלו כאדם רקוב וציניקן מוחלט, עתיר קומבינות, רווי אינטרסים כלכליים אישיים, דורסני ושקרן. גלימת המוסר שמנסים להלביש לו אינה עולה עליו" תקף סגל, אלא שחלקו השני של הציוץ החל לסבך אותו.

"נ.ב. רצוי שגם אילן שילוח ייצא לחופשה של עשור או שניים מתפקידו כמגדלור המוסרי של העיתונות והפוליטיקה אחרי מה שנחשף עליו" הוסיף סגל. דבריו הקשים של סגל עוררו את חמתו של שילוח שהחליט להגיב בצורה קשה עם איומים מרומזים לעבר סגל. "עמית השופרון הקטן" קרא לו שילוח בביזוי, "יש לי סקופ בשבילך: אני בקשרי ידידות ועבודה גם עם הבוס שלך אבי ניר , כפי שיש לי עם מנכ"לי רשת/10 כחלק מתפקידי כיו״ר מקאן".

סגל לא התרשם מהאיומים של שילוח והשיב לו: "גם הבן של אבי ניר עובד אצלך? גם הוא מקבל ממך במקרה מאות אלפי דולרים? גם הוא מקבל ממך דרישות להטיית סיקור? שופרון תקרא לאילן ישועה ולכל שאר האנשים שפוחדים ממך, נשמה". בציוץ נוסף המשיך סגל: "אגב, לא חמק מעיניי הרמז המאפיוזי בציוץ. מומלץ לך: א) להרגיע. ב) לעשות שיעורי בית. אבי ניר הוא מנכל קשת שבה יש הפרדה מבנית מחברת החדשות. רוצה לומר, אם כבר לאיים, עדיף היה לשים סוס מת מתחת לבית שלי".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן