ערן זהבי יצא להגנת ישראל והותקף ברשתות החברתיות

בזמן שהמערכה בעזה נמשכת בעוצמה מערך ההסברה של ישראל פועל גם הוא, וכוכבי ספורט ישראלים יוצאים להגנת ישראל ברשתות החברתיות. ערן זהבי עקץ את שחקני מנצ'סטר יונייטד שתמכו בחמאס וספג מתקפה ברשת

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/21 11:22 ח בסיון התשפא

ערן זהבי יצא להגנת ישראל והותקף ברשתות החברתיות
ערן זהבי, צילום: Roy Alima/Flash90

מבצע שומר החומות נמשך זה היום העשירי והמערכה מתרחשת לא רק ברצועת עזה, בזמן שחיל האוויר תוקף ברצועה מערך ההסברה של ישראל מנסה לספר לעולם את הסיפור האמיתי מאחורי הסכסוך עם ארגון הטרור חמאס, ידוענים ישראלים יוצאים להגנת המדינה ומפרסמים ברשתות החברתיות תמיכה בישראל. 

אתמול (ג') שחקני הכדורגל של מנצ'סטר יונייטד תמכו בפלשתין והניפו לאחר המשחק דגל אש"ף וכתבו באינסטגרם: "בואו נשמור על העולם שלנו מקום בטוח ונקי מאלימות תתפללו עבור פלשתין", ערן זהבי, כוכב הכדורגל הישראלי לא אהב את המחווה.

אחרי שתמונתם של פוגבה ואחמד דיאלו מחזיקים בדגל אש"ף הופצה ברשתות זהבי החליט ללעוג לשניים וערך את התמונה כך שנראה שהשחקנים מחזיקים בדגל ישראל וכתב: "תודה חברים אנחנו מעריכים את התמיכה ברחבי העולם". המתקפה על זהבי לא איחרה לבוא, גולשים ערבים ופרו פלשתינים ברחבי העולם החלו להגיב לזהבי בקללות והציפו תמונות ערוכות שלו, בהן הוא נראה מחזיק דגל אש"ף ומצדיע במועל יד. חלק מהגולשים גם פנו לפ.ס.וו וביקשו מהקבוצה לפטר את השחקן.

צילום: צילום מסך הסטורי של ערן זהבי


התגובות לפוסט של זהבי שברו שיאים כשהגיעו כבר קרוב לכ-מאה אלף תגובות בזמן שפוסט ממוצע שלו עומד על כ-1000 תגובות, זהבי שעבר לאחרונה גם שוד אלים לא נבהל מהמתקפה והמשיך לפרסם גם היום סרטוני הסברה לטובת ישראל בהם הוא מסביר לעולם מה באמת קורה בעימות עם חמאס. 

כזכור, זהבי הוא לא הכוכב היחיד שיוצא להגנת ישראל, גם השחקן דני אבדיה הצטרף למערך ההסברה כבר בתחילת המבצע כשפרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: "400+ רקטות נורו מתוך שטח עזה לעבר ישראל. ישראל תחת מתקפה. עמדו לצדנו". הכדורגלנים שון ויסמן ומנור סלומון פרסמו גם הם סרטוני הסברה ברשתות.