מזכ"ל חדש לתנועת בני עקיבא העולמית

אוהד טל הוא מזכ''ל תנועת בני עקיבא העולמית החדש. המינוי הגיע לאחר שהמועצה העולמית של התנועה אישרה למנותו לתפקיד. "מודה על הזכות הגדולה וגם על החובות הגדולות הנובעות ממנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/21 09:55 כח באייר התשפא

מזכ"ל חדש לתנועת בני עקיבא העולמית
אוהד טל, צילום: מרים צחי

אוהד טל הוא מזכ''ל תנועת בני עקיבא העולמית החדש. המינוי הגיע לאחר שהמועצה העולמית של התנועה אישרה את המלצת ועדת האיתור למנות את טל, והוא יחל את תפקידו בחודש יולי. טל יחליף בתפקיד את רועי אביקסיס שעוזב לאחר 11 שנים כסמזכ"ל ומזכ"ל. אביקסיס ישמש ראש המערך לשירותים רוחניים בהסתדרות הציונית העולמית.

"אם היו אומרים לי שאני, שגדלתי באילת במשפחה שלא הייתה משפחה דתית אהיה יום אחד מזכ''ל התנועה שהיא בעיני החשובה ביותר כיום בחברה שלנו ואולי גם בעם ישראל. בוודאי שלא הייתי מאמין. מודה על הזכות הגדולה וגם על החובות הגדולות הנובעות ממנה. בע''ה נעשה ונצליח", כתב אוהד טל בחשבון הפייסבוק שלו.

טל, המשמש בחמש השנים האחרונות כסמנכ''ל תנועת 'המזרחי' העולמית, מתגורר באפרת שבגוש עציון, יחד עם תמר רעייתו, ולשניים יש ארבעה בנים. למזכ"ל החדש יש תואר ראשון בניהול מערכות חינוך מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית. 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן