הקאמבק המפתיע של עפר שלח

מספר 2 ביש עתיד ויו"ר מפלגת תנופה שפרשה מהמירוץ בבחירות לכנסת ה-24, הודיע כי הוא חוזר לעמדת הפרשן בערוץ הספורט - 8 שנים אחרי שעזב, וילווה את משחקי ה-NBA עם תחילת הפלייאוף, ואת שידורי אולימפיאדת טוקיו

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/21 11:59 כב באייר התשפא

הקאמבק המפתיע של עפר שלח
עפר שלח, צילום: Miriam Alster/Flash90

הקאמבק שאחרי הכנסת: עפר שלח, חבר "יש עתיד" לשעבר, חוזר אחרי 8 שנים לעמדת הפרשן בערוץ הספורט. שלח ילווה את עונת ה-NBA שבימים אלו עוברים למשחקי הפלייאוף וגם את האולימפיאדה בטוקיו.

עם היוודע הבשורה, אמר עפר שלח: "כשמייקל ג'ורדן הודיע על חזרתו ל־NBA הספיקו לו שתי מילים - אני חוזר", אמר הפרשן החדש-ישן. "אני לא ג'ורדן ולכן אזדקק לשלוש - אני חוזר הביתה". שלח שעזב ממפלגת יש עתיד והקים לקראת מערכת הבחירות האחרונה את מפלגת "תנופה", פרש מהמירוץ לאחר שהבין כי לא יקבל תמיכה בציבור הישראלי. 

החל את דרכו העיתונאית ב-1988 כפרילנסר בתפקידי כתב וסגן עורך במדור הספורט של "מעריב". מ-1992 החל לפרסם טור במוסף השבת של העיתון. בשנת 2000 עבר לכתוב ב"ידיעות אחרונות". אך בשנת 2007 שב ל"מעריב", ובו הוא כתב טורים בעיקר בנושאי צבא וביטחון. במקביל החל להופיע כפרשן בערוץ הספורט, וסיקר בעיקר את ענפי הכדורסל והפוטבול, ואף שימש ככתב קבוע במגזין "בלייזר".