עיתונאי "הארץ" לשעבר נגד יועץ התקשורת: "לא יכול להיות פרשן חדשות"

חיים לוינסון, תקף בטוויטר את רונן צור, שהתארח בתכנית של רפי רשף כפרשן פוליטי, בזמן שהוא מנהל את המשא ומתן של מפלגת העבודה: "סטנדרט בסיסי", הוא טען, ולא היסס להוסיף את רינה מצליח לוויכוח הסוער

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 28/04/21 19:48 טז באייר התשפא

עיתונאי "הארץ" לשעבר נגד יועץ התקשורת: "לא יכול להיות פרשן חדשות"
חיים לוינסון. עורר סערה, צילום: Moshe Shai/FLASH90

מדי פעם בפעם, חושפת התקשורת הישראלית מעט מהיחסים בין הגורמים השונים, כאשר היום (ד') נחשפו היחסים בין העיתונאים ליועצי התקשורת, כשכתב "הארץ" לשעבר חיים לוינסון תקף בטוויטר את יועץ התקשורת רונן צור, שמנהל את המשא ומתן מטעם מפלגת העבודה.

לוינסון, ביקר את הופעתו של צור, בתכניתו של רפי רשף: "רונן צור מנהל את המו"מ מטעם מפלגת העבודה, ויושב ברגע אצל רפי רשף כפרשן פוליטי", כתב לוינסון בטוויטר וטען: "בחייאת רפי, אתה עיתונאי גדול, אתה לא יכול לעשות דבר כזה. יועצים אסטרטגיים אינם פרשנים פוליטים. אל תרמה את הצופים".

"אני ממש פונה ללב של עורכי התכניות בכלי התקשורת", ענה לו יועץ התקשורת, "תנו לחיים להופיע קצת. אני ממש חושש ממה שהוא יעשה לעצמו אם התקפי הקנאה האלו יימשכו. זה ממש פיקוח נפש כבר. רחמים, אבא".

לוינסון המשיך וטען כי, "חודשים על גבי חודשים פונים אלי לבוא לפגוש את העיתונות. אבל אין לי כוח בשבת לנסוע לנווה אילן. לפני איזה חודש, סתם לקטע, חשבתי: אגיד שמוכן לבוא אבל בתנאי שאין יועצי תקשורת כמו רונן צור. חשבתי שיסרבו וירדו ממני. אממה? הסכימו. זרקו את רונן, רק שאבוא. יסתפק ברפי".

מגישת פגוש את העיתונות, רינה מצליח מיהרה להגיב: "לא היה ולא נברא. מכוער ודוחה", לוינסון הוסיף ואמר: "רינה, לתת פה צילום מסך?". מצליח ענתה לו בתגובה: "תן צילום מסך שמוזכר בו רונן נראה אותך. החלפנו את כל הצוות אחרי הבחירות אל תייחס לעצמך חשיבות גדולה כל כך".

לבסוף חתם לוינסון את הדיון ואמר: "רואה שהקטטה עם פגוש קצת הפכה להיות מכוערת מדי, והיא בעיני לא העיקר, העיקר הוא שמנהל צוות מו"מ של מפלגה לא צריך לשבת פרשן בחדשות. אלא מרואיין על המו"מ של מפלגתו הוא וזהו. זה נראה לי סטנדרט בסיסי. ביי".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן