יפעת ארליך מצאה בית חדש

העיתונאית והסופרת הסרוגה, שעזבה אך לאחרונה את ידיעות אחרונות לאחר שש שנים במערכת, הצטרפה לעיתון ישראל היום. ארליך: "מתרגשת ומצפה לקראת המשך עשייה עיתונאית משמעותית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/21 14:57 כ באדר התשפא

יפעת ארליך מצאה בית חדש
יפעת ארליך, צילום: ברוך גרינברג

אשת התקשורת יפעת ארליך, מצטרפת למערכת העיתון "ישראל היום". ארליך תצטרף כפרשנית, בעלת טור וכתבת מגזין בעיתון. עורך ישראל היום בועז ביסמוט ברך על הצטרפותה: "הצטרפותה תעשיר את חווית הקריאה של קוראי 'ישראל היום'".

ארליך (43), הוא עיתונאית ותיקה בתקשורת הישראלית, סופרת ופובליציסטית שעוסקת בנושאים רבים על סדר היום התקשורתי. בעלת תואר ראשון בפיזיקה ובמחשבת ישראל ותואר שני ביהדות זמננו מהאוניברסיטה העברית בירושלים. לאחר קריירה ארוכה בכלי תקשורת שונים, ארליך כתבה בשש השנים האחרונות ב"ידיעות אחרונות" כתבות מגזין וטורי דעה. בתחילת החודש עזבה ארליך את ידיעות אחרונות "בעקבות הקיצוצים".

ארליך עסקה בכתבות תחקיר בנושאים חברתיים, בין השאר בסוגיות רגישות בחברה הדתית כמו הפלות יזומות, גירושים, חשיפת כתות, העתקות בבחינות בגרות, רצח נשים אתיופיות והרחקה של תלמידים מישיבות תיכוניות ובין חשיפותיה ותחקירה הרבים: "נשות השאלים", "אמא טליבאן", ועוד.

ספריה: "מה יקרה אם אמות מחר בבוקר" - סיפור חייה של דפנה מאיר, "כמה מוכר, כמה זר" ו-"שמיים שאין להם חוף", המתאר את סיפור חייו של רב-סרן בניה שראל, מפקד פלס"ר גבעתי שנהרג בקרב רפיח במהלך מבצע צוק איתן.

לקראת הבחירות לכנסת העשרים ואחת, בחורף 2019, נבחרה על ידי ועדה ציבורית מטעם מפלגת הבית היהודי למקום השלישי ברשימת המפלגה בבחירות, ששוריין לאישה. כשבוע לאחר מכן פרשה מהרשימה, לאחר מחלוקת עם בכירי המפלגה, באומרה שלא תסכים לרוץ ברשימה אחת עם חברי עוצמה יהודית.

העורך הראשי של 'ישראל היום' בועז ביסמוט מסר: "אני שמח לבשר על הצטרפותה של יפעת ארליך לנבחרת כותבי ופרשני 'ישראל היום', העיתון המוביל והמשפיע בתקשורת הישראלית. ארליך מביאה איתה ניסיון וידע רחב, מה שיוסיף לשדרוג העיתון. אין לי ספק שהצטרפותה תעשיר את חווית הקריאה של קוראי 'ישראל היום'".

יפעת ארליך מסרה כי: "אני שמחה מאוד להצטרף לעיתון מוביל בישראל ולכותבים המשובחים שבו.  מתרגשת ומצפה לקראת המשך עשייה עיתונאית משמעותית ב'ישראל היום' ".
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן