ברנז'ה: העיתונאית הסרוגה עוזבת "בעקבות הקיצוצים"

עיתונאית 'ידיעות אחרונות' יפעת ארליך הודיעה על עזיבת העיתון, אחרי שש שנים, במהלכן הספיקה גם להיבחר לרשימת הבית היהודי ולהתפטר ממנה: "נדמה לי שתרמתי לעיתון לא רק בסיפורים שהבאתי ובכתיבה עצמה, אלא גם בגוון הייחודי שעימו באתי ואיתו אני גם יוצאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/21 18:41 ה באדר התשפא

ברנז'ה: העיתונאית הסרוגה עוזבת "בעקבות הקיצוצים"
יפעת ארליך, צילום: אלכס קולומויסקי

יפעת ארליך עוזבת את ידיעות אחרונות. העיתונאית הסרוגה (43), הודיעה היום (ד') על עזיבת העיתון בעקבות גל קיצוצים שהוא עובר, וכתבה כי "ממשיכה לדרך חדשה ומאתגרת". 

על רקע גל הקיצוצים ב"ידיעות אחרונות" אני פורשת מהעיתון, אחרי שש שנים של כתיבה מגזינית ופובליציסטית". כתבה ארליך. היא הודתה לשורה ארוכה של עורכים ועובדים בעיתון לצידם עבדה, והוסיפה כי "בצניעות המתבקשת אוסיף שנדמה לי שתרמתי לעיתון לא רק בסיפורים שהבאתי ובכתיבה עצמה, אלא גם בגוון הייחודי שעימו באתי ואיתו אני גם יוצאת".

בהמשך הוסיפה בהומור כי "אני מאחלת לידיעות אחרונות לצאת מן המשבר הכפול (העזיבה שלי וגם קצת בעיות כלכליות)". 
לסיום כתבה: "מכאן אני ממשיכה הלאה לדרך חדשה מאתגרת ומרגשת. אעדכן בעזרת ה' בקרוב".


(בראיון לחדשות כיפה, ארכיון)

יפעת ארליך החלה את דרכה בתקשורת בערוץ 'תכלת' המנוח. בהמשך עבדה ככותבת טורים באתרים NRG המנוח גם הוא ו-YNET יבדל"א. משם המשיכה ל'מקור ראשון' ובמקביל עבדה בתכניות 'רשת', אז בערוץ 10, כמגישה וכמארחת. בשנת 2014 הצטרפה לערוץ 2, ובהמשך אותה שנה החלה לכתוב טור קבוע ב'ידיעות אחרונות'. 

לקראת הבחירות לכנסת העשרים ואחת, בחורף 2019, נבחרה על ידי ועדה ציבורית מטעם מפלגת הבית היהודי למקום השלישי ברשימת המפלגה בבחירות, ששוריין לאישה. כשבוע לאחר מכן פרשה מהרשימה, לאחר מחלוקת עם בכירי המפלגה, באומרה שלא תסכים לרוץ ברשימה אחת עם חברי עוצמה יהודית.