ראש ישיבה חדש בשדמות מחולה

הרב נחמיה רענן, אחד מהר"מים הוותיקים בישיבת ההסדר הר עציון, יצטרף  לרב שלמה רוזנפלד ויוביל עמו בצוותא את הישיבה בשדמות מחולה. המינוי הוא חלק משינויים וחידושים שהישיבה עושה בתחומים הכלכליים והמנהליים

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/01/21 15:51 טו בשבט התשפא

ראש ישיבה חדש בשדמות מחולה
הרב נחמיה רענן, צילום: אלעד דוידי

בישיבה בשדמות מחולה מתחדשים בראש ישיבה חדש, הרב נחמיה רענן. הרב רענן יצטרף  לרב שלמה רוזנפלד ויוביל עמו בצוותא את הישיבה. הרב רענן, הוא תושב אלון שבות ואחד מהר"מים הוותיקים בישיבת ההסדר הר עציון. המינוי הוא חלק משינויים וחידושים שהישיבה עושה בתחומים הכלכליים והמנהליים.

בהודעת הישיבה נמסר: " אנו שמחים ונרגשים להודיע על שלב נוסף ומשמעותי במיוחד בתהליך התחדשותה של הישיבה. זאת  עם מינויו של ראש ישיבה חדש – הרב נחמיה רענן – שיצטרף לרב שלמה רוזנפלד ויוביל עמו בצוותא את הישיבה, להמשך צמיחתה הרוחנית והגשמית. הרב נחמיה, כיום תושב אלון שבות, הוא ר"מ ותיק בישיבת הר עציון, שלימד בעבר גם במוסדות נוספים, וכבר החל משתלב – תוך שיתוף פעולה עם צוות הר"מים הקיים – בהכנת הישיבה לשנה הבאה ובגיוס תלמידים חדשים.    

עוד נמסר: "מינויו של ראש הישיבה החדש מצטרף להמשך התחדשותה וביסוסה של הישיבה בתחום המנהלי והכלכלי; לחידוש פניהם בית המדרש ובית אוצר הספרים הסמוך לו; לתכנון המתקדם של בניין הפנימייה החדש (וקבלת האישורים הסופיים לתוכניתו); ולהצערת צוות הר"מים – מהלכים המתרחשים במקביל בשנה וחצי האחרונות. אנו בטוחים כי הודות למאמצים אלו, והודות למינויו של הרב נחמיה לתפקידו, תמשיך הישיבה להגדיל תורה ולהאדירה בבקעת הידרן, וכי עלה נעלה ויכול נוכל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן