נבחרו נשות השנה של המגזר

ד"ר תמר אלרם ויען נוה, הן נשות השנה של תנועת האישה הדתית לאומית אמונה | "נשים מסוגן הן מודל ההשראה לנשים הדתיות ולציונות הדתית כולה", בירכה יו"ר אמונה ליאורה מינקה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 25/01/21 10:33 יב בשבט התשפא

נבחרו נשות השנה של המגזר
ד"ר אלרם, צילום: משה קופרשמיט.

כמידי שנה, גם הפעם נבחרו נשות השנה של תנועת האישה הדתית לאומית "אמונה". הבחירה של אשת השנה לקראת יום האישה הבינלאומי. ד"ר תמר אלרם ויען נוה, הן נשות השנה שנבחרו. "נשים מסוגן הן מודל ההשראה לנשים הדתיות ולציונות הדתית כולה", מסרה ליאורה מינקה, יו"ר אמונה.

ד"ר תמר אלרם נבחרה ע"י הוועדה המקצועית, ויען נוה נבחרה על ידי הציבור, וקיבלה את מירב קולות ההצבעה האינטרנטית.

השנה, בהתייחסות לתקופת הקורונה ובדגש על תחום הרפואה, נבחרה על ידי הועדה ד"ר תמר אלרם, מנהלת בית החולים הדסה הר הצופים. אלרם פועלת ונלחמת בחזית המאבק בקורונה כמנהלת בית החולים: "אנו גאות שבשנת קורונה שהפכה את חיינו, ניתן למצוא זרקור גדול ומאיר בדמות אישה דתית מעוררת השראה, מקצועית ואשת משפחה למופת", אמרו בוועדה.

בנוסף, מתוך מאות רבות של פניות שהגיעו לעמוד הפייסבוק של אמונה, נבחרה ברוב קולות - יען נוה, פעילה חברתית ובעלת עסק עצמאי שהקימה עם עובדים פגועי נפש והעבירה עתה לפעול בבית הילדים  "אמונה- אחוזת שרה". תרומתה החברתית של יען ניכרת גם בהתנדבות בקהילה עם צעירים ובוגרים כאחד.

יען נוה

יען נוהצילום: נעמה שטרן

את תעודת אשת השנה תקבלנה הזוכות בטקס שיתקיים לכבודן לקראת יום האישה. ליאורה מינקה, יו"ר תנועת אמונה אמרה: "נבחרו נשות שנה נהדרות, נשים המשלבות חיים  משפחתיים, מקצועיים וחברתיים, ומעורבות במרחב הפרטי והציבורי בישראל. שמחנו על השותפות הגדולה של מאות פניות בעמוד הפייסבוק שלנו, שהתמלא בשמות של נשים נהדרות שכל אחת ואחת ראויה הייתה להיבחר. גם בתקופת הקורונה חשוב לנו להצדיע לכל הנשים שעושות מעל ומעבר במשפחה, בקהילה ובעולמן המקצועי. תמר ויען- אתן מעוררות השראה, ומהוות מודל לצעירות בכלל ולנשים דתיות בפרט".