הרב דרוקמן התחסן נגד קורונה: צפו בתיעוד

זקן רבני הציונות הדתית, בן ה-88, קיבל את החיסון נגד נגיף קורונה, וקרא לציבור לצאת להתחסן: "'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' זוהי מצוה מן המצוות הגדולות ביותר. על כן מחובתנו להתחסן" | צפו בתיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/12/20 13:12 ח בטבת התשפא

הרב דרוקמן התחסן נגד קורונה: צפו בתיעוד
הרב דרוקמן מקבל את החיסון לקורונה, צילום: דוברות מרכז ישיבות ואולפנות בנ"ע

מבצע חיסוני הקורונה נמשך. הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, בן ה-88, קיבל היום (ד') את החיסון לקורונה של חברת פייזר.

לאחר קבלת החיסון הרב דרוקמן ביקש להדגיש: ""ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" זוהי מצוה מן המצוות הגדולות ביותר. על כן מחובתנו להתחסן". הרב דרוקמן קרא לציבור לצאת להתחסן: "אנחנו צריכים לעשות את ההשתדלות שיש בכוחנו לעשות, וה' יסייע בידנו שהמגיפה תחלוף במהרה"

בתי החולים וקופות החולים החלו לחסן בתחילת השבוע את עובדי מערכת הבריאות בחיסון נגד הקורונה, ובהמשך החל חיסון האוכלוסייה בסיכון, בדגש על בני 60 ומעלה. נכון להבוקר, ישראל ניצבת במקום השני בעולם במספר החיסונים לנפש, ועד הבוקר חוסנו נגד קורונה למעלה מ-44 אלף בני אדם.

שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר אמש: "71,876. תסתכלו על המספר הזה - אלה רק החיסונים שדווחו עד כה. ויש עוד הרבה שבדרך לדווח. רק שלושה ימים למבצע "לתת כתף" והספקנו לחסן עשרות אלפי צוותים רפואיים וישראלים שבאוכלוסיית היעד נגד הקורונה".