דוס בהסוואה: דמות חדשה ומסתורית, מי זה הקואלה?

בואו לפצח את החידה, ולגלות כמה אתם מכירים את המגזר. מידי שבוע נציג סלב מגזרי באמצעות איור וחידה. חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו את התשובה ואולי תזכו בפרס. והשבוע: מי מסתתר מאחורי הקואלה?

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 21/12/20 20:01 ו בטבת התשפא

דוס בהסוואה: דמות חדשה ומסתורית, מי זה הקואלה?
דוס בהסוואה, צילום: כיפה

דוס בהסוואה: שבוע חמישי למשחק החדש של אתר "כיפה", שהטריף את המגזר, ובודק עד כמה אתם מכירים את הסלבס של המגזר. גלו מי מוסווה מאחורי הצב, השפן, השיפקה, הדבורה, האיל, הקואלה, הסוריקטה והצ'יפס. 

בכל תחילת שבוע נפרסם באתר דמות חדשה ועליכם לגלות את זהותה האמתית. כל מה שעליכם לעשות הוא לפצח את החידה. חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו את התשובה. מי שיזהה ראשון את הדמות - יזכה בפרס!

ביום חמישי בשעה 20:00 נחשוף את פתרון החידה המלא. שימו לב כל שורה בחידה היא רמז שיוביל אתכם להיכרות עם הדמות. 

לחידות נוספות לחצו כאן

איור: יאיר ורדי

הדמות של השבוע: הקואלה

הקואלה היא אחת החיות האהובות בעולם, ואני לא אגזים אם אומר שאני אחד האנשים האהובים בישראל. הקואלה אמנם פופולרית אך כדי לפגוש אותה צריך לטוס עד אוסטרליה, גם אם תרצו לפגוש אותי תצטרכו לנסוע לחור רציני.

הרבה טועים כשהם מגדירים את הקואלה כדב, וגם הרבה מתקשים להגדיר אותי בצורה נכונה (והאמת גם אני את עצמי) . הקואלה מבלה 18 שעות ביום בשינה, שאם תשאלו אותי זו פסגת שאיפת חיי. הקואלה באה ממדינה דוברת אנגלית, אבל אני פחות מתחבר לשפה.

אורך חייהן של הקואולות הן כ-17 שנה בממוצע, גם אני חוויתי פרידה אחרי 17 שנים. הספר על בלינקי ביל נחשב לאחת היצירות האהובות ביותר באוסטרליה אך לא תורגם לשפות אחרות, גם אני הוצאתי ספר פופולרי אך גם הוא לא תורגם מעולם.

לפתרון

חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו!