דוס בהסוואה הפתרון: האם זיהיתם נכון את הקואלה?

השבוע פרסמנו את החידה השישית בדוס בהסוואה. אז מי היא הדמות המגזרית שמסתתרת מאחורי הקואלה? מי זה שהוא כל כך אהוב בישראל, שמתקשה להגדיר אפילו את עצמו, ושרק רוצה לישון. הפתרון המלא

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 24/12/20 20:23 ט בטבת התשפא

דוס בהסוואה הפתרון: האם זיהיתם נכון את הקואלה?
מי זה הקואלה? גלגלו למטה!, צילום: יאיר ורדי

דוס בהסוואה: ביום שני פרסמנו חידה חדשה במשחק החדש של אתר "כיפה", שהטריף את המגזר, ובודק עד כמה אתם מכירים את הסלבס של המגזר. אלפים השתתפו ושלחו ניחושים והצעות לפתרון. החידה הייתה מבלבלת וקיבלנו לא מעט תשובות שגויות כמו: נפתלי בנט, מתן צור, יולי אדלשטיין, ואפילו אמלי עמרוסי. אך התשובה הנכונה היא חנוך דאום.

ביום שני הקרוב בשעה 20:00 נפרסם דמות חדשה עם חידה חדשה והכי קשה שהייתה עד היום, האם תצליחו לפתור אותה? 

הפתרון המלא

הקואלה היא אחת החיות האהובות בעולם, ואני לא אגזים אם אומר שאני אחד האנשים האהובים בישראל. הקואלה אמנם פופולרית אך כדי לפגוש אותה צריך לטוס עד אוסטרליה, גם אם תרצו לפגוש אותי תצטרכו לנסוע לחור רציני.

  • חנוך דאום הוא מאוד פופולרי בישראלי, ונחשב לאחד האנשים עם הכי הרבה עוקבים בפייסבוק עם למעלה מחצי מיליון עוקבים. דאום גר באלעזר שבגוש עציון, לא מקום שהרבה ישראלים עולים אליו לרגל. 
חנוך דאום

חנוך דאוםצילום: צילום מסך n12

הרבה טועים כשהם מגדירים את הקואלה כדב, וגם הרבה מתקשים להגדיר אותי בצורה נכונה (והאמת גם אני את עצמי) . הקואלה מבלה 18 שעות ביום בשינה, שאם תשאלו אותי זו פסגת שאיפת חיי. הקואלה באה ממדינה דוברת אנגלית, אבל אני פחות מתחבר לשפה.

  • חנוך דאום גדל בציונות הדתית, אך אינו מנהל אורח חיים ברור בנושא, והולך עם כיפה בכיס, כשמנסים להכניסו להגדרה הוא בעצמו לא בטוח איך להגדיר את עצמו. חנוך דאום מרבה לכתוב על השאיפה לחיים רגועים הכוללים בין היתר שינה מרובה. כמו כן הוא מעיד על עצמו שהוא גרוע באנגלית.

אורך חייהן של הקואולות הן כ-17 שנה בממוצע, גם אני חוויתי פרידה אחרי 17 שנים. הספר על בלינקי ביל נחשב לאחת היצירות האהובות ביותר באוסטרליה אך לא תורגם לשפות אחרות, גם אני הוצאתי ספר פופולרי אך גם הוא לא תורגם מעולם.

  • כשהיה בגיל 17 בלבד נפטר אביו חנוך דאום, אירוע שמלווה אותו לא מעט. לאחרונה הוציא דאום ספר אוטוביוגרפיה נוסף "החיים הם תקופה קשה" שהפך ללהיט בכל בית בישראל, נכון להיום ניתן להשיג אותו רק בשפה העברית. 

ברכות לקובי פרידחי על שענה ראשון נכון על התשובה, הפרס בדרך אליך. החידה הבאה תתפרסם ביום שני בשעה 20:00 מהרו לענות ואולי גם אתם תזכו בפרס!