פרסום ראשון: פרופ' יובל סיני מסיים את תפקידו כנשיא מכללת "אורות ישראל"

נשיא המכללה יסיים את תפקידו אחרי קדנציה אחת בלבד, וסיכם: "מועד שירות המילואים מסתיים בקרוב". במכללת "אורות ישראל" אמרו כי "פרופ' סיני ביקש מראש לבוא לכהונה של קדנציה אחת"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 17/11/20 15:05 א בכסלו התשפא

פרסום ראשון: פרופ' יובל סיני מסיים את תפקידו כנשיא מכללת "אורות ישראל"
פרופ' יובל סיני, צילום: יחצ מכללת אורות

פרסום ראשון בכיפה: אחרי חמש שנים בלבד, פרופ' יובל סיני עוזב את מכללת "אורות ישראל". פרופ' סיני, החל את תפקידו כנשיא המכללה לפני כחמש שנים, כשהחליף פרופ' נריה גוטל שכיהן כנשיא במשך 12 שנים. סיני מסיים את תפקידו אחרי קדנציה אחת. 

ממכללת אורות ישראל נמסר: "פרופ' סיני הודיע בסוף השבוע לחבר הנאמנים של המכללה, שלאחר חמש שנים, עם תום הקדנציה שלו כנשיא מכללת אורות ישראל הוא מבקש לסיים ולא להמשיך לקדנציה נוספת. פרופ' סיני הינו פרופ' למשפטים הפועל בתחומי האקדמיה והמחקר ומראש ביקש לבוא לכהונה של קדנציה אחת לשליחות ציבורית בתחום החינוך. פרופ' סיני  הודה לכלל המרצים והעובדים על מסירותם והשקעתם שנושאת פירות".

מכללת "אורות ישראל נחשבת כיום למכללה הדתית הגדולה בישראל, דבר שקרה לא מעט בזכותו של פרופ' סיני. נתונים שפרסמה המכללה, מראים כי מאז תחילת הקדנציה של סיני, גדלה הכמות הכללית של הסטודנטים ב-75 אחוזים, וב-150 אחוזים במספר הסטודנטים לתואר שני בחינוך, דבר שזיכה את המכללה לתואר "בית הספר לתואר שני בחינוך הגדול בישראל".

כמו כן, לפי סקר שביעות רצון שערכה התאחדות הסטודנטים הארצית, דורגה מכללת "אורות ישראל"  במקום הראשון מבין המכללות הדתיות, בשביעות הרצון של הסטודנטים מהלימוד במכללה.

במכתבו לחבר הנאמנים כתב פרופ' יובל סיני: "הגעתי לאורות במצוות מורי ורבי הרב נחום רבינוביץ' זצ"ל לעשות שליחות חשובה לעם ישראל, שירות מילואים כינה זאת מו"ר זצ"ל, ואני מקווה שתרמתי תרומה צנועה לקידום מכללת אורות ישראל. מועד שירות המילואים מסתיים בקרוב. אני פרופסור למשפטים, המורגל לעסוק בכתיבה מחקרית ובקידום מחקר אקדמי, עם סיום כהונתי כנשיא אורות  בכוונתי לחזור לעסוק בקידום האקדמיה בישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן