בקרוב: שלי יחימוביץ תדליק נרות שבת

חברת הכנסת לשעבר ואשת התקשורת אומרת כי איננה מאמינה באלוקים אך בעתות מצוקה היא פונה אליו בבקשות. "אם ניפטר מטראמפ אני מתחייבת שאדליק השבוע לראשונה ובאופן חד פעמי נרות שבת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/20 10:28 יח בחשון התשפא

בקרוב: שלי יחימוביץ תדליק נרות שבת
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בארצות הברית עדיין לא יכולים לבשר הבוקר (ה') על זוכה בבחירות הצמודות, על אף הפער שפתח ג'ו ביידן, שאמר כי "ניצחנו במספיק מדינות בשביל להגיע ל-270 אלקטורים. באופן לא מפתיע דונלד טראמפ, הכריז כבר אתמול על ניצחון והאשים כי הדמוקרטים "מנסים לגנוב את הבחירות"

אך יש מי שיוצאת ברורות. חברת הכנסת לשעבר ואשת התקשורות בהווה, שלי יחימוביץ, כתבה כי אם טראמפ יפסיד היא תדליק נרות שבת, חד פעמית. "היחסים שלי עם אלוהים חד צדדיים", כתבה יחימוביץ. "אני לא מאמינה בו, אבל בעת מצוקה חריגה אני מבקשת ממנו דברים למקרה שהוא קיים. בכל פעם שביקשתי הוא לא היה קטנוני, ונענה. אז אלוהים, אני שוב מבקשת. תעשה שניפטר מטראמפ. והפעם, אם זה יקרה, אני מתחייבת שאדליק השבוע לראשונה ובאופן חד פעמי נרות שבת".

בשנה שעברה עוד כיו"ר האופוזיציה, דווקא בירכה יחימוביץ את טראמפ והצו הנשיאותי עליו חתם, צו המכיר בריבונות ישראל ברמת הגולן. "זהו צעד חשוב גם אם נעשה לצרכי הבחירות, וריבונות ישראלית בגולן היא בלב הקונצנזוס הישראלי. עדיף היה שההצהרה לא תלווה ביציאה אמריקנית בפועל מהזירה הסורית, אך גם כך יש להכיר תודה לארצות הברית על היותה בעלת ברית קריטית וחשובה. כעת יש לקוות שתרתם במלוא כוחה ליישם את 'עסקת המאה' של טראמפ", אמרה.