ראש עיריית לוד נדבק בקורונה: "שמרו על ההנחיות"

יאיר רביבו, שזכה לשבחים משרי הממשלה על המאבק שהוביל בעירו במלחמה בנגיף, הודיע כי נדבק: "למרות שנשמרתי והקפדתי מאוד לא להוריד מסיכה בשום שלב, נדבקתי גם אני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/10/20 19:18 יג בתשרי התשפא

ראש עיריית לוד נדבק בקורונה: "שמרו על ההנחיות"
ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, צילום: Yossi Zeliger/FLASH90

נדבק נוסף בקורונה - ראש עיריית לוד, יאיר רביבו. בפוסט שפרסם הערב (ה') בעמוד הפייסבוק שלו כתב רביבו כי נדבק בנגיף על אף שהקפיד מאוד על חבישת מסכה, וקרא לתושבים לשמור על ההנחיות, וביקש להתפלל לרפואתו.

ראש עיריית לוד: "הממשלה הזו מבולבלת, הממשלה הקודמת עבדה נכון"

רביבו כתב לתושבי לוד: "מרגיש חובה לשתף אתכם, כי לצערי, התבשרתי שנמצאתי חיובי בבדיקת קורנה שעשיתי הבוקר לאחר תסמינים שחשתי. אני מרגיש כרגע טוב, ב"ה, ומאחל רפואה שלמה לכל חולי ישראל".

עוד הוסיף ראש עיריית לוד: "אנא מכם, הקורונה אינה מבחינה ולא פוסחת על איש, ולמרות שנשמרתי והקפדתי מאוד לא להוריד מסיכה בשום שלב, נדבקתי גם אני. אנא מכם, הישמרו והקפידו על ההנחיות ובע"ה התפללו לרפואתי יאיר בן אסתר יחד עם כל חולי עמך ישראל".

רביבו זכה לשבחים בתקופה האחרונה על מאבקו בהתפשטות הקורונה בעירו. בוועידה הלאומית למיגור הקורונה של גופי החירום, שהתכנסה בחודש אוגוסט, שיבחה אל"מ (במיל') טליה לנקרי, ראש חטיבת העורף במל"ל, את רביבו, לצד ראשי עיריות נוספים, על הצלחתם לעצור את התפשטות המגפה בעירם. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן