דורון הרמן עוזב את חדשות 13

אחרי 13 שנים בערוץ ראש דסק הפלילים של ערוץ 13, הודיע למנכ"ל הערוץ על עזיבתו. "אני מרגיש שהגיעה העת לצאת לדרך חדשה ולאתגר הבא מבחינתי. קצת קשה לי לסכם תקופה כל כך משמעותית, רוצה ביום הזה להגיד שאני אוהב אתכם בכל ליבי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/20 16:17 כ באלול התשפ

דורון הרמן עוזב את חדשות 13
דורון הרמן, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

העיתונאי דורון הרמן הודיע היום (ד') למנכ"ל ערוץ 13 כי הוא עוזב את הערוץ, אחרי 13 שנים בתפקידים שונים בחברת החדשות של הערוץ. הרמן שעד היום שימש בערוץ כראש דסק הפלילים, עוד מימי ערוץ 10 ועד מיזוגו עם רשת והפיכתו לערוץ 13. הרמן הגיש היום את מכתב התפטרותו למנכ"ל חדשות הערוץ, ישראל טויטו.

"לאחר 13 שנה בחדשות 10 ובחדשות 13 אני מרגיש שהגיעה העת לצאת לדרך חדשה ולאתגר הבא מבחינתי" כתב הרמן. "דווקא כשחברת החדשות חזקה מתמיד בהובלתך ובהובלת אבי בן טל, אני מרגיש שזה ה"קיו" שלי. קצת קשה לי לסכם תקופה כל כך משמעותית, במכתב שאמור להיות פורמלי. אולי עוד אסכם בהמשך. רוצה ביום הזה להגיד שאני אוהב אתכם בכל ליבי. בשש השנים האחרונות אני מתמקד במיזמים שונים של הגנה על ילדים ברשת, ואני מתכוון בשנה הקרובה לעסוק לא מעט בתחום זה. בנוסף ניצבים בפני עוד אתגרים רבים, מרגשים ומפחידים בהמשך הדרך, אך זה לא הזמן לפרט". 

מחדשות ערוץ 13 נמסר בתגובה: "אנו אוהבים את הרמן מאד ומצטערים על עזיבתו. הוא היה חלק חשוב מאד במערכת החדשות לאורך השנים ואנו מודים לו על הכל ומאחלים לו הצלחה גדולה תמיד".

הרמן עלה לכותרות לאחרונה כאשר לפני שלושה שבועות נסע גם לדובאי וסיקר את הסכם השלום עם איחוד האמירויות משם. אלא שבזמן שהמגישה פנתה אליו הוא לא הגיב ואף נראה מטושטש. לבסוף לאחר שניסו להבין מדוע אינו עונה התעלף הכתב מול המצלמות, והשידור עמו נקטע.  לאחר מספר דקות העלה הרמן גם הוא סרטון המאשר כי שלומו טוב, ואין צורך לדאגה. "הייתה תקלה קטנה אבל אני בסדר, תודה לכולם על הדאגה" אמר הרמן בסרטון.