מזל טוב: ענהאל שמואלי ילדה בת

אשת התקשורת הפופולרית ילדה היום את בתה הרביעית מכלל ילדיה. הלידה הגיעה אחרי נסיונות קשים בהם ניסתה להיכנס להריון נוסף. "חוץ ממלאך שנולדה לנו כאן, נולדה בי ענהאל אחרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/20 14:33 יז באלול התשפ

מזל טוב: ענהאל שמואלי ילדה בת
ענהאל שמואלי, צילום: צילום מסך

אשת התקושרת, ומי שהתפרסמה בזכות השתתפותה בתכנית "המירוץ למליון", ענהאל שמואלי ילדה היום (א') את בתה הרביעית. לשמואלי היה תהליך לא קל להיכנס להריון בפעם הרביעית, נושא עליו דיברה רבות לאורך ההיריון שלה. גם בפתח ההודעה על הולדת בתה כתבה שמואלי שתהליך הלידה האחרון היה משמעותי עבורה: "עוד אספר לכם על החוויה הלידה הבלתי נתפסת שעברנו, צריכה כמה שעות לעכל".  

ענהאל שמואלי חושפת: "אני סובלת מעקרות משנית"

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2998150163630703&id=100003072478221

"לצד האתגרים שהקורונה הביאה איתה לחיינו, היא הולידה דברים מופלאים. אבל בינתיים אני לא מצליחה לחשוב על כלום מלבד ההודיה לאלוקים ועל והזכות הגדולה שיצא לי ללדת" כתבה שמואלי. לאחר מכן פרטה על שביעות הרצון שלה מללדת את בתה בית החולים מעייני הישועה. "התלבטתי רבות איפה ללדת ואיך להתכונן ללידה בזמני הקורונה המאתגרים. אני חייבת לומר , שאף אחד לא יכל להכין אותי ליחס שנותנים במעייני הישועה ליולדת".

 לסיום הבטיחה שמואלי להרחיב על חווית ההיריון והלידה שהיו אתגריים עבורה הפעם. "כתבתי לא מעט על העניין אני כל כך מאושרת על הבחירה שלי ללדת כאן. חוץ ממלאך שנולדה לנו כאן, נולדה בי ענהאל אחרת הסיפור בקרוב". ועד צאת הפוסט על כך, במערכת כיפה מברכים במזל טוב.