ח"כים ונופשים: סיכום הקיץ של הפוליטיקאים

נתניהו בצפת, סמוטריץ' בכנרת וכהנא ובנט מטיילים ביחד. הפוליטיקאים שלנו נהנו מהחופש הגדול, למרות הקורונה. איך היתה החופשה שלכם?

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 30/08/20 17:58 י באלול התשפ

ח"כים ונופשים: סיכום הקיץ של הפוליטיקאים
בנט וכהנא מטיילים, צילום: באדיבות המצולמים

בעוד יומיים ייגמר החופש הגדול ושנת הלימודים תשפ"א תיפתח בצל הקורונה. לקראת סוף הקיץ הבאנו לכם את מיטב הטיולים שהפוליטיקאים יצאו אליהם במהלך החופשה ולא שכחו לתעד. 

הראשונה היא חברת הכנסת איילת שקד, שלקחה את ביתה לטיול בת מצווה במצפה רמון. 

מיד לאחר שהתקבלה הצעתו של שר התקשורת יועז הנדל וחברו לסיעה ח"כ צביקה האוזר לדחיית הבחירות, יצא השר לשוט עם משפחתו על קייקים בירדן.  

גם לחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' יש הרבה זמן פנוי כחבר אופוזיציה, עלה לנפוש ליד הכנרת.  סמוטריץ' תיעד את סיר הפויקה שהוא הכין עם בני משפחתו, שר התקשורת הנדל מיהר לצאת לעזרתו כאשר האוכל כמעט נשרף. שר התיירות זמיר קרא לשניהם לנפוש בצימרים הנהדרים שיש לצפון להציע. 

צילום: ללא

שר הסייבר דודי אמסלם מרבה לשתף את סירי האוכל שהוא מכין, אבל גם הוא יצא לטיול בחופשת הקיץ. "יצאנו השבוע לראות את ישראל היפה והקסומה. יש לנו עם מופלא שבעזרת אופטימיות, נחישות ותקוה בת שנות אלפיים חזר למולדתו ובנה בה מדינה לתפארת, אז בואו נודה לקדוש ברוך על מה שיש, ונתפלל לבריאות ובשורות טובות", צייץ בחשבון הטוויטר שלו. 

חבר הכנסת מתן כהנא נסע לירדן, שם כמעט איבד את הנייד שלו. כהנא וילדיו טיילו עם משפחתו של יו"ר ימינה, נפתלי בנט

https://twitter.com/MatanKahana/status/1296708570839384064?s=08

ואי אפשר בלי החופשה השנתית של משפחת נתניהו, שהפעם הגיעה לצפת. שם ביקרו הזוג נתניהו במלון בוטיק כ-100 מטר מביתו של הרב שמואל אליהו, רבה של העיר. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן