מנכ"ל הרבנות הראשית עוזב: "עדיין ישנם אתגרים רבים"

מנכ"ל הרבנות הראשית משה דגן במכתב פרידה: "מסיים את תפקידי בתחושת סיפוק והודאה". ועל ההישגים במהלך כהונתו: "הכלים הדיגיטליים והמקוונים שלנו, מציבים את הרבנות הראשית בקדמת הבמה הטכנולוגית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/20 17:09 יג באב התשפ

מנכ"ל הרבנות הראשית עוזב: "עדיין ישנם אתגרים רבים"
משה דגן, מנכ"ל הרבנות הראשית היוצא., צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

משה דגן, מנכ"ל הרבנות הראשית מסיים את תפקידו ומסכם זאת במכתב פומבי. במכתב שכתב דגן לרבנים הראשיים לישראל, לשר לשירותי דת יעקב אביטן ולעובדי הרבנות הראשית הוא אומר: "בתום ארבע שנות כהונה אינטנסיביות ומשמעותיות, אני מסיים את תפקידי בתחושת סיפוק והודאה. אני מסיים את כהונתי בלב שלם כשמשימתי האישית הושלמה".

במכתבו מצטט דגן את המשנה במסכת אבות: " לֹא עָלֶיךָ הַמְּלָאכָה לִגְמוֹר, וְלֹא אַתָּה בֶן חוֹרִין לִבָּטֵל מִמֶּנָּה. עדיין ישנם אתגרים רבים לפתחה של הרבנות הראשית. לעשייה היו שותפים רבים שנתנו יד ופעלו לקידום המהלכים מתוך רצון אמיתי להוביל ולשנות." כתב דגן.

בנוסף לכך מציין דגן במכתבו את הליך הדיגיטציה ומחשוב מערכות המידע והשירותים של הרבנות הראשית. במסגרת המיזם מוסדו והוקמו תשתיות ומערכות מחשוב ייעודיות לאגפים ולמחלקות מרכזיות ברבנות, "הכלים הדיגיטליים והמקוונים שלנו, מציבים את הרבנות הראשית בקדמת הבמה הטכנולוגית ובכך תורמים רבות לשיפור השירות לאזרח והנגשת ערכי היהדות לציבור הרחב".

מכתבו של המנכ"ל הרבנות הראשית היוצא, משה דגן

מכתבו של המנכ"ל הרבנות הראשית היוצא, משה דגןצילום: דוברות הרבנות הראשית

דגן הודה במכתבו גם לשר לשירותי דת הרב יעקב אביטן, למנכ"ל המשרד לשירותי דת עודד פלוס, וכן בחר להודות באופן מיוחד לעובדי ועובדות הרבנות הראשית, לחברי מועצת הרבנות, לרבני הערים, ההתיישבות והשכונות, לראשי המועצות הדתיות ולעובדיהם על העשייה המסורה והמאומצת, כפי שהוא ראה.

"אני תקווה ותפילה שהמסע אליו יצאנו ימשיך וכב' הרבנים הראשיים שליט"א יזכו מתוך בריאות הגוף להמשיך ולהרים את קרנה של הרבנות הראשית לישראל, להגדיל תורה ולהאדירה." סיים דגן.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן