רכזת הכתבים של "כאן" בפנייה לנערות דתיות: "בואו לשרת בגלי צה"ל"

שירה הדס נקר, בוגרת גלי צה"ל, ורכזת הכתבים הסרוגים של תאגיד השידור הישראלי, פרסמה אתמול ברשתות החברתיות פנייה לנערות מהמגזר הדתי המעוניינות להיכנס לתחום התקשורת להירשם למיונים לתחנת הרדיו הצבאית. "יש לכן עם מי להתייעץ, דברו איתי"

חדשות כיפה נעמה כהן 27/07/20 08:57 ו באב התשפ

רכזת הכתבים של "כאן" בפנייה לנערות דתיות: "בואו לשרת בגלי צה"ל"
"ל נערה דתיה שחושבת לשרת בגל"צ, יש לך עם מי להתייעץ", צילום: Tomer Neuberg/Flash 90

רכזת הכתבים של "כאן", שירה הדס נקר, פנתה אתמול (ראשון) ברשתות החברתיות למלש"ביות החדשות, ופרסמה את המיונים לגלי צה"ל בקבוצות המיועדות לנערות דתיות. נזכיר כי הדס נקר היא דתייה, ושירתה בגלי צה"ל לפני כ-5 שנים.

"היי, אני לא ממש סגורה על זה שזה מאה אחוז פמיניסטית דתיה, אבל זה כן על פמיניזם וכן דתי. כשהייתי בכיתה י"א כבר ידעתי שאני רוצה לשרת בגלי צה"ל, אבל לא הייתה אף בוגרת מהאולפנה שלי שהלכה לגלצ, בית הספר לא ידע (או לא רצה) לכוון אותנו לתפקידים בצבא, בפועל אני הראשונה מהאולפנה שהגיעה לשם, ואין שום סיבה.הרבה נערות לא יודעות על כל האפשרויות שפתוחות בפניהן בצבא, אם בגלל אידיאולוגיה של בית הספר, או סתם כי הדור של האמהות שלנו לא שירת בהכרח. כיום יש את אלומה שעוזרות אבל בכל זאת - לפעמים זה עוזר לקבל עצה ממישהי שעברה את המסלול". כך ציינה הדס נקר בהודעה שפרסמה בקבוצת הפדלחושיות בפייסבוק.

לאחר מכן כתבה כי היא מעוניינת לעזור לנערות המעוניינות לפנות למיונים לגלי צה"ל, וציינה כי ההרשמה נפתחה. "אני אשמח אם תעבירו את המסר - כל נערה דתיה שחושבת לשרת בגל"צ, ההרשמה למיונים נפתחה, יש לך עם מי להתייעץ, מוזמנות בשמחה לדבר איתי".