העיתונאית שרה ב"ק מצטרפת לכותבי "שבת בשבתו"

אשת התקשורת, מגישת הטלוויזיה, הרדיו והפובליציסטית שרה ב"ק, תצטרף לכותבי עלון השבת הותיק "שבת בשבתו". ב"ק תתייחס לנושאים נמצאים על סדר היום הציבורי בשילוב סיפורי העם היהודי

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/20 12:20 א באב התשפ

העיתונאית שרה ב"ק מצטרפת לכותבי "שבת בשבתו"
שרה ב"ק, צילום: אריק סולטן

החל מהגיליון הקרוב, ולקראת השבת הקרובה פרשת דברים,  תצטרף אשת התקשורת, מגישת הטלוויזיה, הרדיו והפובליציסטית שרה ב"ק, לכותבי עלון השבת הותיק "שבת בשבתו" בניהולם של אנשי משרד הפרסום ויחסי הציבור, "גל אורן לרנר", לצד העריכה והתוכן של מכון צומת ומועצת יש"ע. ב"ק תתייחס לנושאים נמצאים על סדר היום הציבורי בשילוב סיפורי העם היהודי

שרה ב"ק (44) החלה את דרכה העיתונאית בשנת 2002 ככתבת בחברת החדשות של ערוץ 2, ושימשה כתבת לענייני חינוך וקליטה. בשנת 2010 עבדה בתוכנית התחקירים "360" של רשת. לאחר מכן - הגישה את התכנית האקטואליה "ערב חדש" בחינוכית של הערוץ הראשון, כתבה טור שבועית בעיתון "מעריב סופהשבוע" והגישה תכנית רדיו יומית בגלי ישראל ושבועית ברדיו אקו 99,fm וכיום מגישה תכניות אקטואליה בערוץ 20. 

ב-2017 השיקה, יחד עם ד"ר זאב קיציס את "זושא - מגלים את הסיפור החסידי", פרויקט שמציג סיפורים חסידיים ומבאר אותם על מנת להנגיש אותם לחברה הישראלית וכיום משמשת ראשת הפרוייקטים: זושא - מגלים את הסיפור החסידי, חכימא – סיפורים ורוח מחכמי המזרח לצד ד"ר הרב חזי כהן.

"שבת בשבתו", הינו העלון הוותיק ביותר מבין עלוני השבת. החל להופיע בשבת פרשת וישב ה'תשמ"ה - דצמבר 1984, בעריכתו של הרב ד"ר יצחק אלפסי. בתחילת שנת ה'תשנ"ד - 1993, עבר העלון לרשותו של מכון "צֹמת", בהובלת צוות בראשותו של הרב ישראל רוזן זצ"ל.

לאחר פטירתו, לקראת שבת פרשת צו - בניסן ה'תשע"ח-מרץ 2018, החל לצאת העלון בגרסה חדשה, עדכנית ורעננה, שמשאירה בקדמת הבמה את השילוב המנצח של הלכה, טכנולוגיה ואקטואליה. בסטמפבר 2019 התמגז העלון ביחד עם "יש"ע שלנו", העלון השבת של מועצת יש"ע.