אברי גלעד ניצל מבידוד נוסף

המנחה ואיש הטלוויזיה אברי גלעד גילה כי בזכות ההקפדה על ההנחיות של משרד הבריאות הוא ניצל מכניסה נוסף לשבועיים בידוד, למרות שראיין בתכניתו חולת קורונה: "אם הפרנסה שלכם יקרה לכם, שמרו על הכללים באדיקות. אל תעגלו פינות או שיעגלו לכם את החיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/20 15:59 כב בתמוז התשפ

אברי גלעד ניצל מבידוד נוסף
אברי גלעד , צילום: Oren Nahshon\ Flash 90

לאחר שנכנס לבידוד לפני מספר שבועות, המנחה ואיש הטלוויזיה אברי גלעד הקפיד על הנחיות משרד הבריאות, וכך, למרות שהיה סמוך לחולה קורונה, לא לאלץ להיכנס לבידוד לארבע עשר יום נוספים.  

"כשחזרנו מהבידוד, טלי אני ומיכל לפני כמה ימים, הנחיתי (מנחה אחרי הכל) את צוות ההפקה לנקוט כללי זהירות משופרים בכל הנוגע לאירוח מרואיינים בתכנית הבוקר. סימנו על השולחן איפה כל אחד יושב תוך שמירה על שני מטר מאיתנו וממרואיין נוסף, הקטנו את מספר האורחים, הפסקנו להתרועע עם המרואיינים בזמן הפרסומות ,אלא הם נכנסים, מדברים ויוצאים מיד, עוטים מסיכות עד שניה לפני הראיון. הכל מחוטא, בדיקות חום בכניסה, שאלון, הכל", הסביר גלעד.

עוד הוסיף המנחה הוותיק: "והנה אתמול זה השתלם למרות שכולם חשבו שאני נודניק מהגיהנום. באה לבקר אותנו חני בוזגלו מהבוזגלוס שפתחה תערוכה חדשה פרי מכחולה. שעתיים אחר כך התברר שהיא חיובית לקורונה לאחר שעברה בדיקה לפני שבוע. אגב, את הבדיקה עברו כל בני המשפחה במסגרת צילומי כתבה לתכניתם, ולא כי היה חשש שנדבקו ולכן לא היו מחוייבים בבידוד בכלל".

לבסוף גילה איך ניצל מהבידוד: "באו ממשרד הבריאות ובדקו את האירוע. ראו- שני מטר נשמרו, אפילו כמה סנטימטרים יותר, זמן הפגישה היה בדיוק 11 דקות, 4 דקות פחות ממה שמכניס אותך לבידוד לשבועיים. אז אנחנו לא מבודדים לעוד שבועיים. ניצלנו. אם הפרנסה שלכם יקרה לכם, שמרו על הכללים באדיקות. אל תעגלו פינות או שיעגלו לכם את החיים. ממחר מחמיר עוד יותר את ההנחיות".