ברוך דיין האמת: יהודה וקסמן נפטר

לאחר מאבק של שנים עקב מצבו הבריאותי הרעוע, נפטר היום אביו של החייל החטוף נחשון וקסמן הי"ד. יהודה הלך לעולמו בגיל 73 בבית החולים הדסה עין כרם. בני המשפחה מסרו: "אבא נפטר כשהוא לא סובל. זה הדבר שהיה עבורו ועבורנו הכי חשוב ומשמעותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/20 13:32 ג בתמוז התשפ

ברוך דיין האמת: יהודה וקסמן נפטר
יהודה וקסמן צופה בקלטת חטיפת בנו נחשון ז"ל, צילום: Yossi Zamir/Flash90

אבל נוסף בבית משפחת וקסמן. 26 שנים מאז נחטף ונרצח החייל נחשון וקסמן הי"ד בידי מחבלים, היום (ה') הלך לעולמו אביו - יהודה וקסמן ז"ל. יהודה שהתמודד במשך שנים עם מצב בריאותי רעוע הכולל אי ספיקת לב, כליות ועורקים, הבוקר הוא הלך לעולמו בגיל 73. ליהודה ישנם עוד ששה ילדים ביניהם בן בעל תסמונת דאון ואת רעייתו אסתר.

יהודה הקים תאטרון במרכז הקהילתי בשכונת רמות בירושלים, כדי להתמודד עם השכול בעזרת פסיכודרמה, זאת לאחר ששנים שימש כמורה למתמטיקה ופיזיקה. יהודה היה לסמל לשמירת אמונה חזקה גם בעתות משבר. 

כזכור, בנו של יהודה, נחשון, נחטף ב-1994 על ידי ארגון חמאס שהחזיקו בו ולבסוף רצחו אותו בעת ניסיון החילוץ של צה"ל.  מפקד הצוות המחלץ מסיירת מטכ"ל סרן ניר פורז נהרג בפעולה.

בני משפחתו, ילדיו ורעייתו ביקשו למסור לציבור: "ברוך ה׳ אבינו נגאל מיסוריו, כאשר השירות הפליאטיבי בהדסה עשו ממש חסד של אמת, בעזרה בהקלה על הסבל ועל הכאבים ובזכותם הוא נפטר כשהוא לא סובל. זה הדבר שהיה עבורו ועבורנו הכי חשוב ומשמעותי. אנו מודים לצוות הסיעודי והרפואי על מסירות ועל עבודת קודש".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן