שטיסל מועמדת ל-13 קטגוריות בפרס האקדמיה לטלוויזיה

תכנית הדרמה שטיסל שסיפרה את סיפורה של משפחה חרדית ירושלמית זכתה לפופולריות רבה בקרב הצופים ועכשיו גם היא מועמדת לפרסים רבים לצדה של סדרת הדרמה אקשן "פאודה"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 08/05/16 19:19 ל בניסן התשעו

שטיסל מועמדת ל-13 קטגוריות בפרס האקדמיה לטלוויזיה
yes, צילום: yes

מסתבר שלא רק הדוסים אהבו את סדרת הדרמה 'שטיסל' שזכתה במועמדות ב-13 קטגוריות שונות בפרס האקדמיה לטלוויזיה לצדה של סדרת הדרמה פעולה 'פאודה' בהם מועמדות לשחקנים הראשיים ולמפיקי הסדרה.

התכניות שעלו לשלב הגמר הן כאלה ששודרו בין נובמבר 2014 לדצמבר 2015. האקדמיה העמידה לתחרות יותר מ-250 תכניות מול כ-100 שנרשמו בשנים קודמות זאת בשל שינוי בצורת הרישום של האקדמיה. סבב ההצבעות השני יתחיל ב-16 במאי 2016 וההכרזה על הזוכים תעשה בתחילת חודש יוני בתל אביב.

בין התכניות מתמודדת גם 'הכל שפיט' על פרס תכניות הסאטירה כמו גם 'פרשת השבוע עם גיא זו-ארץ' של ערוץ 20 בקטגורית האירוח ו'המתנחל' עונת הבחירות של חנוך דאום בקטגוריית הדוקו ריאליטי.

שטיסל שסיפרה את סיפורה של משפחה חרדית ירושלמית הצליחה להביא לראשונה למסך הקטן את החרדים מבלי ללעוג להם ומבלי לבקר אותם. בסדרה נעשה דגש משמעותי להקפיד על הלבוש ועל צורת הדיבור האופיינית לחרדים מסוג אלו שנראו בסדרה. הסדרה זכתה להצלחה אדירה ורבים בציבור החרדי עקבו אחריה למרות שבדרך כלל הם אינם צופים בסדרות טלוויזיה וביטויים רבים מהסדרה חדרו לז'רגון הציבורי. בחורף האחרון שודרה עונתה השלישית של הסדרה.