ראובן גור אריה מונה למנכ"ל מקומונט שומרון ובנימין

איש העסקים ראובן גור אריה, לשעבר מ"מ וסגן ראש המועצה האזורית שומרון מונה לתפקיד מנכ''ל מקומונט שומרון ובנימין

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 14/02/16 15:49 ה באדר א'

ראובן גור אריה מונה למנכ"ל מקומונט שומרון ובנימין
יחצ, צילום: יחצ

לפני כחודש השיקה חברת ''עט תקשורת'' המפעילה אתרי תוכן במגזר הדתי והמקומי מיזם חדש תחת השם ''מקומונט שומרון ובנימין''. המיזם החדש משלב אתר אינטרנט מערך דיוור ישיר ומדריכי עסקים לתושבי השומרון ובנימין.

היום הודיעה החברה כי איש העסקים, ראובן גור אריה, ישמש כמנכ''ל המיזם. גור אריה, לשעבר מ"מ וסגן ראש מועצה אזורית שומרון שימש בעבר במנכ''ל משרד הפרסום "רמות-מאירוביץ" ופרסום "אריאל", ניהל חברת שיווק ויזום נדל"ן לציבור הדתי ובמשך השנים פעל לגאולת קרקעות ברחבי יש"ע.

גור אריה משמש במקביל לתפקידו גם כחבר הנהלת אמנה - תנועת ההתיישבות של גוש אמונים.לאחרונה ניהל גור אריה את קמפיין הבחירות של ארגון הפועל המזרחי שניצח את הסתדרות העובדים הלאומית בבחירות בקרב עובדות 'אמונה' בתוצאה 70:30.

גור אריה אמר:''כמאמין גדול בהתיישבות ביהודה ושומרון וגם בכוחו של עולם התוכן האינטרנטי הממוקד אני סמוך ובטוח כי מקומונט שומרון ובנימין המשלב יזמות טכנולוגית ותוכן איכותי עם אנשי מעשה המכירים היטב את ההתיישבות יסיע לקידום יהודה ושומרון''.

מנכ''ל ''עט תקשורת'', עמיעד טאוב מסר כי:''מהיכרותי עם גור אריה ויכולותיו אני סמוך ובטוח כי מקומונט שומרון וביטחון יהפוך בתוך זמן קצר לכלי התקשורת המשמעותי ביותר בהתיישבות''.