פרס קרן נדב לרב דוד סתיו

הרב דוד סתיו זכה בפרס קרן נדב לעמיות יהודית לשנת 2014, הרב דוד סתיו קיבל את הפרס על מפעל חייו ומאבקו המתמשך לחיזוק אחדותו של העם היהודי

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/10/14 10:08 כח בתשרי התשעה

הרב דוד סתיו יושב ראש ארגון רבני צהר ורב היישוב שהם קיבל אמש את פרס קרן נדב לשנת 2014, חברי הוועדה שבחרה ברב סתיו טענה בנימוקיה כי הרב קיבל את הפרס על מפעל חייו ומאבקו המתמשך לחיזוק אחדותו של העם היהודי ולגישור בין המגזרים השונים בחברה הישראלית.

המארגנים הוסיפו כי הרב פעל לאימוץ חברים חדשים אל חיקה של הקהילה היהודית ברוח דרכו של הלל הזקן ועל עמדתו הפעילה למען חיזוק הקשרים בין יהודים בישראל ובתפוצות.

הטקס התקיים במתחם קסטיאל בתל אביב לשם הגיעו לאוניד נבזלין שהקים את הקרן, אירינה נבזלין קוגן יו"ר דירקטוריון מוזיאון בית התפוצות ובעלה מיכאל קוגן, שר המדע והטכנולוגיה יעקב פרי, ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי, גד ואתי פרופר, איתן בן אליהו ורוית טרלובסקי, ד"ר רונן ברגמן, תא"ל סימה וואקנין-גיל, פרופ' דוד ליבאי, עמי פדרמן, יוסי צ'חנובר, פרופ' איתמר רבינוביץ', פרופ' אוריאל ונירה רייכמן, נורית דאבוש, עו״ד יוסי מנדלסון, עו"ד דן להט ועוד.

הרב דוד סתיו הודה לחברי הוועדה המארגנת ואמר לאחר מכן כי הוא שמח שקרן נדב העמידה את האחריות לעתיד העם היהודי בראש מעיניה, "אני, ביחד עם רבני צהר נמשיך להוביל ולעשות הכל כדי לחבר כמה שיותר יהודים לעמם ולמורשתם"