עופר חדד מונה לכתב ההתיישבות של חדשות 2

ממשיך סבב המינויים בחדשות 2. הכתב עופר חדד מונה לתפקיד כתב ההתיישבות של הערוץ במקביל למינויו של יאיר שרקי לכתב הדתות

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/04/14 14:00 כה בניסן התשעד

כתב חדשות 2 עופר חדד מונה לתפקיד כתב ההתיישבות בערוץ, כך נודע ל'כיפה'.

במסגרת סבב המינויים בערוץ, בין היתר בעקבות מינויו של כתב הדתות של גלי צה"ל יאיר שרקי לתפקיד המקביל בחדשות 2, עובר העיתונאי עופר חדד לתפקיד כתב ההתיישבות של הערוץ.

בשנים האחרונות עובד חדד ככתב הדתות של חדשות 2 וכן מגיש מבזקים בערוץ ובאתר האינטרנט. כפי הנראה אוהד חמו, הכתב לענייני ערבים של הערוץ ימשיך בתפקידו במקביל לחדד.

לפני כשנה הודיע חדד כי לאחר שנים בהן לא חבש כיפה, יחזיר את הכיפה לראשו. "כבר שש שנים אנחנו לא ביחד. לפחות לא באופן רשמי. ממעטים להראות בפומבי, אלא אם כן ממש חייבים ואין ברירה. נמנעים מהגדרות וכותרות עד כמה שאפשר. ביחד אבל לחוד", כתב חדד בפרופיל הפייסבוק שלו.

"אמרו עליה כל מיני דברים שמאוד הפריעו לי. שיש לה דעות ואמירות שלא תמיד מייצגות אותי ואת מה שאני מאמין בו. שיש לה חברים שלא תמיד היה בא לי ששמי ייקשר בהם. אז במשך שנים, פשוט העדפתי להשאיר את הקשר בינינו בווליום נמוך. עם מינימום נראוּת. בתא הכפפות, בתיק, או בכיס. העיקר בלי הגדרות. ורוב הזמן הסידור הזה היה נוח לשנינו", המשיך.

"האמת היא שאף פעם לא ממש נפרדנו. תמיד שמרתי אותה לצידי, במרחק קריאה. ואיכשהו, לא משנה כמה זמן עבר מהפעם האחרונה שהיינו יחד, היא לא הפכה זרה לי".

"אם להיות כן עם עצמי אז האמת שהתבגרנו בשנים שעברו. היא עדיין לא מושלמת אבל כבר ללא ספק בוגרת יותר, וגם אני כבר פחות חושש ממחויבות. וגם לא ממש אכפת לי מה יגידו. שיגידו", כתב חדד.

נכון, היחסים איתה תובעים לא מעט ויתורים, ולא קל להרפות מהצורך להגדיר בעצמך גבולות גזרה חדשים, אחרים, בתוך העדר. אבל בעבורי היא כנראה האופציה הטובה ביותר, מכל הבחינות. לפעמים צריך ללכת עם הלב והפעם זה מה שאני עושה", סיכם העיתונאי.