נתפס ברשת: עינת ברזילי

אין לה מושג כמה משחקים יש לה בסמרטפון, המחשב שלה אף פעם לא נכבה, והיא נטשה פעם את המכשיר הסלולרי על רכבת בוערת. נתפס ברשת עם עינת ברזילי

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/15 15:17 ה בשבט התשעה

נתפס ברשת: עינת ברזילי

עינת ברזילי. ילידת חיפה, ירושלמית כרגע, רווקה - לא לעוד הרבה זמן אם שואלים את אימא שלי, מנהלת מדיה בצו פיוס, עורכת nrg יהדות לשעבר, משנה לדוברת משרד החינוך, לשעבר, עברתי בדרך גם במעריב, ובמקור ראשון. מגישת ויוצרת "המסרגה" ומחברת הספרים "מחבואים בלוח השנה" ו"גמד קסם"

(צילום: באדיבות המצולמת)

איזה מכשיר נייד יש ברשותך: גלקסי 2

אייפון או אנדרואיד: רק לא אייפון

כמה משחקים מותקנים בו: אין לי מושג. האחיינים שלי מבצעים השתלטות בכל פעם שהם פוגשים בי, ואז אני חוזרת הביתה עם כמה משחקי ילדים תזזיתיים במיוחד.

ולאיזה מהם את מכורה: לאף אחד מהם.

בכמה קבוצות וואטסאפ את חברה: הו. יש את זו של השבט "המבשר קריית שמואל" , של המשפחה מהצד הזה, המשפחה מהצד השני, של העבודה בלי הבוסית, העבודה עם הבוסית, קבוצה של חברים קרובים, וקבוצה סודית אחת של אנשי תקשורת.

כמה הודעות את שולחת ביום: תלוי אם אני ביום משתבלל או תקשורתי וכמה תוסס בקבוצות הוואצפ. מעדיפה תמיד שיחה פנים מול פנים.

הודעה שאת מתחרטת ששלחת: מאחר ואני אימפולסיבית, יש כמה וכמה כאלה, אבל נוכחתי לדעת שאפילו הודעה ששלחתי בטעות לנמען הלא נכון, פעלה יפה את פעולתה בהשגחה פרטית (:

אפליקציה מומלצת: ירושמיים! נהנית לקבל התראת מזג אוויר בימים של שלג.

אחרי כמה שעות נגמרת לך הסוללה: כל 20 דקות. אוף!

כמה מחשבים יש בביתך: אחד

מה דף הבית שלך: גוגל: משם האופק פתוח לכל מקום ואתר.

באיזו שעה את פותחת לראשונה את המחשב: הוא לעולם לא כבה..

האתר הראשון אליו את נכנסת: ג'ימייל, צו פיוס, פייסבוק, ויינט, הארץ, וואלה יהדות ועוד אתר אהוב עליי הוא הפנקס, אתר מעולה לספרי ילדים.

היכן את גולשת יותר - פייסבוק או אתרי חדשות: לסירוגין.

עם יד על הלב- כמה פעמים ביום את בודקת מיילים: מקבלת התראה בכל פעם

דמות מופת שהיית רוצה לפגוש: וואו. מלא. את הרב קוק כדי לשאול אותו מה הוא חושב על הפרשנות שהצמידו לכתביו, ולספר לו שבגיל 16 היינו מצדיעים לתמונה שלו שהייתה תלויה בסניף, את "אש קודש" - התחלתי לקרוא אותו ולא מצליחה להפסיק.. את דויד בן גוריון שחולל את המהלך הכי חשוב בהיסטוריה של העם היהודי המתחדש, את נתן אלתרמן שיספר לי למי כתב "כי סערת עליי", את אברהם חלפי ולאה גולדברג, את הסבים שלי שהלכו לעולמם..

האם גנבו לך פעם את הנייד: לא גנבו, אבל נטשתי אותו פעם ברכבת שעלתה באש..

סידור באפליקציה או לא מוותרת על הדפדוף: לא מוותרת על דפדוף, ולא מוותרת על כתיבת הודעות ביומן בכתב יד..