מנכ"ל חדש למכללת חמדת הדרום

קובי ויצמן, לשעבר ראש מטה סגן שר החינוך, מונה השבוע למנכ"ל מכללת חמדת הדרום

חדשות כיפה משה ויסטוך 04/01/17 11:44 ו בטבת התשעז

קובי ויצמן (41), מונה השבוע לתפקיד מנכ"ל המכללה האקדמית לחינוך 'חמדת הדרום' בשדות נגב שליד נתיבות. הוא יכהן בתפקיד לצד נשיא המכללה פרופ' שאול קרקובר ויו"ר הוועד המנהל שר החינוך לשעבר הרב יצחק לוי.

ויצמן שהתגורר עם משפחתו במשך כ-16 שנים בנהריה, הוא קצין קרבי במילואים בדרגת סרן. עם תום מערכת הבחירות ב- 2013 הוא התמנה לראש מטה סגן שר החינוך אבי וורצמן. במסגרת תפקידו היה ויצמן אמון על ניהול והובלה של פרויקטים ארציים שמצויים באחריות סגן השר.

בנוסף לכך, ניהל ויצמן במשך 11 שנים את ישיבת ההסדר בנהריה ואת עמותת 'בית נריה' בעיר, כיהן כסמנכ"ל פיתוח ישראל-בארגון 'ידידים למען הנוער והחברה' ושימש כחבר מועצת העיר נהריה,

עם סיום כהונתו של וורצמן כסגן שר לפני כשנתיים ייסד ויצמן את חברת חברת "נ.ע.ם" (ניהול עמותות מקצועי). ויצמן עבד עם ארגונים בתחום פיתוח משאבים, יעוץ ארגוני, הכשרה וליווי ועבודה יומיומית מול משרדי ממשלה ומוסדות ממשלתיים.

(צילום: באדיבות המצולם)

יו"ר הוועד המנהל בחמדת הדרום, הרב יצחק לוי ציין כי "ויצמן הינו בעל ניסיון רב בניהול מערכות שונות של מוסדות חינוך ובמערכות ציבוריות גדולות, ואנו סמוכים ובטוחים שיצליח בתפקידו. בפני ויצמן ניצבים אתגרים רבים הכוללים את בניית הקמפוס החדש לבית הספר לתואר שני, לצד הרחבת מגמות לימוד חדשות, ובהתאמת המוסד לגידול הניכר שקיים במספר הסטודנטיות שלומדות במכללה. כל אלה דורשים ניהול אדמיניסטרטיבי רציני ומורכב. אנו מאחלים לקובי הצלחה רבה בתפקידו".

נשיא המכללה, פרופסור שאול קרקובר: "אני מאמין שבעזרתו של מנכ"ל בעל ניסיון עשיר בעשיה ציבורית כמו קובי ויצמן, המכללה קיבלה מכפיל כוח רציני שיובילה לשיאים חדשים בכל התחומים".

קובי ויצמן בתגובה: "בחרתי להצטרף למכללת חמדת הדרום מתוך שליחות חשובה לבוא ולחזק מוסד אקדמי חיוני וחשוב לתושבי הדרום ולמען החינוך שלהם. אני כאן כדי לפעול למען המכללה ולתת את התנאים הטובים ביותר כדי להכשיר את המורים בדרום בצורה הטובה ביותר. יש אתגרים רבים לפנינו, ובעזרת ה' נפעל להמשיך ולצמוח ולהיות מכללה מובילה ומצליחה בדרום. באנו לעבוד קשה ובעז"ה נעשה- ונצליח".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן