חני לוז זכתה בפרס ביקורת התקשורת

לוז, הפועלת בעיקר ברשתות החברתיות נגד דיווחים שליליים או מוטים על ציבור המתיישבים, זכתה בפרס בתור חביבת הקהל. כמו כן זכה אתר האינטרנט "העין השביעית", העוסק באופן אובייקטיבי בביקורת התקשורת

חדשות כיפה אלעד רותם, כיפה 28/01/13 12:07 יז בשבט התשעג

חני לוז זכתה בפרס ביקורת התקשורת

חני לוז זכתה ברוב הקולות במסגרת ”פרס ביקורת התקשורת“, אותו מעניקה ”האגודה לזכות הציבור לדת“. לוז, הנמנית על הציבור הדתי לאומי ופועלת זה למעלה מעשור בתחום ביקורת התקשורת, זכתה במרבית הקולות כ“חביבת הקהל“.

לוז מקדישה את מיטב מרצה וזמנה לעשייה בתחום ביקורת התקשורת והיא כותבת טור בנושא המתפרסם בעיתון ”בשבע“. כמו כן משדרת לוז פינה שבועית, העוסקת בתחום ביקורת התקשורת, בשידורי ”גלי ישראל“. בשנים האחרונות, חלק גדול מפעילותה מתמקד דווקא ברשתות החברתיות, אותן זיהתה לוז כאמצעי ”עוקף תקשורת“. באמצעות דף הפייסבוק ”אין עניים לציבור - מה שהתקשורת הסתירה ממך“, מדווחת לוז על ידיעות שלא זכו, בעיניה, להבלטה מספקת במיינסטרים התקשורתי.

לפני כשש שנים יסדה לוז את תא תדמי“ת - המרכז לתגבור הדמוקרטיה במדיה הישראלית, שמאחוריו עומד הפורום המשפטי למען ארץ ישראל. מדובר בשני גופים ימניים העוסקים במעקב מתמיד אחר אמצעי התקשורת וביקורת על התנהלות שדרנים ומערכות חדשות אשר ”מקפחות“ או מסקרות באופן שלילי את ציבור המתיישבים.

מעבר ללוז זכה בפרס גם אתר האינטרנט ”העין השביעית“, שבעבר פעל ככתב עת וכיום מציע דיווחים שוטפים, סקירה יומיומית של העיתונות הישראלית, מאמרי פרשנות, ניתוח ודעה לכל המתרחש בעולם התקשורת, במיוחד בארץ, אך גם מעבר לים.