חילופי מקומות במשרד התקשורת "לרנרקום"

יועץ התקשורת אבי עובדיה מסיים שלוש וחצי שנים של תפקידו במשרד וימשיך לדרך חדשה. רננה עטייה נכנסת לתפקיד לאחר סדרת תפקידים מאתגרים

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 05/01/16 16:02 כד בטבת התשעו

חילופי מקומות במשרד התקשורת "לרנרקום"
באדיבות המצולמים, צילום: באדיבות המצולמים

שינויים במשרד התקשורת 'לרנרקום', רננה עטייה, מונתה ליועצת תקשורת. ירושלמית, בוגרת האוניברסיטה העברית בחוגים תקשורת ועיתונאות ומדע המדינה, עטייה שימשה כיועצת תקשורת ואחראית אירועים ב"מבוי סתום" הפועל למען נשים עגונות ומסורבות גט וכן בתפקידי הדרכה והסברה במרכז מורשת מנחם בגין.

כזכור, לפני מספר חודשים הצטרף למשרד עופר ענבר לתפקיד סמנכ"ל. עופר ענבר (33) עבד שלוש השנים האחרונות במשרד יחסי הציבור זליגר שומרון ובשנה האחרונה שימש כסמנכ"ל המשרד. לענבר רשומות הצלחות רבות שבין היתר המאבק לבחירות חוזרות בבית שמש, קמפיין ההפרדה באוטובוסים של ועד מתיישבי השומרון, אירועי 100 שנה לראש הממשלה השישי מנחם בגין, מניעת בניית הגדר בגוש עציון, קמפיינים פוליטיים ועוד.

ענבר ועטייה הקימו במשרד את מחלקת הניו-מדיה וזאת בכדי לתת מענה ללקוחות הקיימים וללקוחות החדשים.

במקביל יש כאלו שעושים את המסלול לכיוון השני, אבי עובדיה, איש יחסי הציבור של עיתון ישראל היום, nrg מקור-ראשון, המועצה האזורית גוש-עציון, רשות השירות הלאומי-אזרחי, ארגון גשר, פרס ירושלים לאחדות ועוד, מסיים השבוע את תפקידו ב'לרנרקום' לאחר שנתיים וחצי בתפקיד.

עובדיה, יועץ תקשורת בכיר במשרד, שימש גם במהלך קמפיין הבחירות האחרון דובר המטה הדתי-לאומי של תנועת הליכוד, ויחד במהלך אסטרטגי מתוחכם הצליחו השניים להעביר מנדטים "מהבית היהודי" לליכוד, ובסופו של דבר הביאו לניצחונו של נתניהו בבחירות.

במסגרת תפקידו כיועץ התקשורת של המועצה האזורית גוש-עציון, אשר מתמודדת עם גל טרור שהחל עם חטיפת שלושת הנערים, הוביל עובדיה הבאת אנשי תקשורת, עיתונאים והח"מים לסיורי היכרות בגוש-עציון במטרה להכיר מקרוב את ההיסטוריה, המורשת והמציאות היום-יומית באזור.

אבי עובדיה אישר את הפרטים לכיפה והוסיף : "אני מסיים היום שנתיים וחצי אינטנסיביות, עמוסות בעשייה תקשורתית. זו הייתה עבורי זכות גדולה לשמש יועץ תקשורת של גופים וארגונים הגדולים במשק. אני מודה לאבי לרנר על האמון שנתן בי לשמש במגוון תפקידים אלו. כעת אני יוצא לדרך חדשה בתחום התקשורת".