הרב יצחק יוסף השתתף בחאלקה של נכד הרב רונצקי: צפו בתמונות

הרב יצחק יוסף הגיע לביקור בישיבת איתמר, לקראת יום השנה השלישי לרצח בני משפחת פוגל, שיתקיים בעוד שלושה שבועות, והשתתף בטקס החאלקה לנכדו של הרב אביחי רונצקי

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/14 08:24 כ באדר א'

הרב הראשי לישראל, הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, הגיע לביקור בישיבת איתמר והשתתף בטקס החאלקה לנכדו של הרב אביחי רונצקי, ראש ישיבת איתמר.

(צילום: יחצ)

בעוד כשלושה שבועות יציינו בישיבת איתמר שלוש שנים לרצח חמשת בני משפחת פוגל. לקראת האזכרה, הזמינו בישיבת איתמר את הראשון לציון למסור שיעור מיוחד לתלמידי הישיבה. בסיומו של השיעור נתבקש הרב יוסף להשתתף בטקס החאלקה לדגן רונצקי, נכדו של ראש הישיבה, הרב אבי רונצקי והראשון לציון כובד בגזירת השערות הראשונות לנכדו של ראש הישיבה.

הנכד בן השלוש נקרא דגן, על שמו של של רס"ן דגן ורטמן הי"ד שהיה חברו הקרוב של אביו של הילד, הרב נתנאל רונצקי ר"מ בישיבת איתמר ובנו של ראש הישיבה הרב אבי רונצקי. לאחר נפילתו של דגן ורטמן הי"ד קצין בחטיבת גולני שנהרג במבצע עופרת יצוקה, קרא הרב נתנאל רונצקי לבנו על שם חברו הקרוב.

(צילום: יחצ)

אמש (ד') כתב הרב רונצקי בדף הפייסבוק שלו: "חוויה אדירה היתה בישיבתנו בשמיעת שיעורו של הרב הראשי, הרב יצחק יוסף. אינני מתכוון דווקא לשיעור המרתק שנשא הרב, אלא לעצם הופעתה של תורה, שנראתה בהוד אצילותה עוד קודם שהרב פתח את פיו".

הרב רונצקי הוסיף "לאחר מכן כשהרב פתח את פיו והפליא אותנו בדברי תורתו, חשנו כל בני הישיבה שיש כאן משהו מאוד מיוחד שהביא לרוממות הנפש ממש. לאחר השיעור שאלתי את עצמי, האם גם בעולם הדתי-לאומי יש לימוד תורה כפי שפגשנו אצל הרב יצחק יוסף, שעוד משחר ילדותו התורה הייתה עיקר חייו, האם גם אנו מבינים שבאמת "תלמוד תורה כנגד כולם", וביטולה הוא שורש כל הבעיות שקיימות בעם ישראל".

(צילום: יחצ)