הרב יעקב וינר מונה כרבה של יד שרה

בטקס חגיגי נחנך אתמול בערב בבית יד שרה בירושלים מוקד שאלות ותשובות של המכון לרפואה והלכה ביד שרה. בראש המכון יעמוד הרב יעקב וינר שמונה גם לרב הארגון

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/15 15:59 כד באייר התשעה

הרב יעקב וינר מונה כרבה של יד שרה
דוברות, צילום: דוברות

במעמד מכובד נחנך אתמול בערב בבית יד שרה בירושלים מוקד שאלות ותשובות של המכון לרפואה והלכה ביד שרה. בראש המכון יעמוד הרב יעקב וינר.

מוקד שאלות ותשובות של המכון לרפואה והלכה של 'יד שרה', הוקם כדי לתת מענה לשאלות רפואיות בהיבט הלכתי, העולות במהלך טיפול ואשפוז רפואי. זאת לאור ההתקדמות והחידושים ברפואה והטכנולוגיה המדעית. השאלות יופנו לרבנים ואנשי רפואה שיאיישו את המוקד למתן תשובה על פי ההלכה.

את האירוע כיבדו בנוכחותם רבנים, בכירי מערכת הבריאות, מנהלי בתי החולים, רופאים ואישים מובילים בעולם הרפואה.

במהלך הטקס, הוכתר הרב יעקב וינר לרבה של 'יד שרה', ויעמוד כאמור בראש המכון ויעניק לצוות מניסיונו ומומחיותו רבת השנים בכל הקשור לסוגיות של אתיקה ורפואה על פי ההלכה.

הרב וינר עומד בראש מפעל הירחי כלה הבין לאומי של יד שרה, במסגרתו מתקיים מידי שנה כנס שבועי בו משתתפים תלמידי חכמים לצד אישים מובילים בעולם הרפואה הדנים במגוון נושאים הקשורים לרפואה והלכה, תוך שהם מקבלים הדרכה הלכתית מרבנים שחקרו לעומק סוגיות אלו.

חתם את שורת הנאומים סגן שר הבריאות, חה"כ יעקב ליצמן, שאמר שאמנם הוא מסרב לכל האירועים שאיליהם הוא מוזמן, אך כש"ר' אורי קורא , הוא בא..", הוא שב וחזר על הצהרתו "לזעזע את מערכת הבריאות" והביא לדוגמא את עניין מכשירי ה-MRI שבתקופתו התחייב משרד הבריאות להשתתף במימונם, אך כשעזב את התפקיד, ביה"ח היחיד שלא קיבל זה לניאדו בגלל היותו בי"ח חרדי.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן