העלון "מעט מן האור" מחדש את פניו

העלון שייסד הרב חנן פורת ז"ל לפני 13 שנה, יופץ בשבת הקרובה בעיצוב חדש. את העלון תערוך שיינה בוצר, לשעבר עורכת ועיתונאית ב"מקור ראשון"

חדשות כיפה אלעד רותם, כיפה 29/05/13 14:05 כ בסיון התשעג

העלון "מעט מן האור" מחדש את פניו

עלון השבת ”מעט מן האור“, שייסד וערך הרב חנן פורת ז“ל, משנה את פניו ועובר מיתוג ועיצוב מחדש. החל מהשבת הקרובה יופץ העלון במהדורה חדשה, תחת עריכתה של שיינה בוצר, לשעבר עורכת ועיתונאית ב“מקור ראשון“.

בוצר, שמגיעה גם מעולם האמנות והיצירה, משלבת בעלון לצד תכני פרשת שבוע ומדרשים גם את החלקים האומנותיים תרבותיים במורשת היהודית. "בעזרת ה' אנחנו נכנסים לנעליו העצומות של חנן ז"ל. אני רוצה להמשיך ולהנחיל את מורשתו של חנן לכולם ובנוסף, ליצור בית לאמנות ותרבות יהודית והכל במעטפת קורת הרוח של שבת“, אומרת בוצר.

בין השינויים שיחולו בעלון ניתן למצוא כתבות מגזין ותחקיר, כותבים ומדורים חדשים: ”מבט זוגי על הפרשה“ - יונתן ויסכה שומר מטפלים זוגיים מנתחים פסוק בשני מבטים; ”זווית אחרת“ - יוצרים ואומנים יכתבו על הפרשה, כשכבר בשבת הקרובה חביבה פדיה, משוררת, חוקרת יהדות ותרבות ישראלית ופרופ' להיסטוריה של עם ישראל, תכתוב על הזווית שלה מהמפגש עם הפסוקים.

מדור נוסף הוא ”מדפים“ - הצצה לארון הספרים של אישיות מוכרת. השבוע יספק העלון הצצה למדפיו של פרופ' ידידיה שטרן, סגן נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה. לצידו יתפרסם המדור ”מגירות בזמן“ - אינפוגרפיקה לאירועים מעניינים בהיסטוריה היהודית הנוגעים לאותה שבת.