הנציגים המוניציפליים עלו ליהודה ושומרון

רגע אחרי שהתיישבו במקומות שלהם במועצות הערים יצאו הנציגים המוניציפליים של האיחוד הלאומי-הבית היהודי להתיישבויות ביו"ש ונפגשו עם הח"כים של המפלגה האם

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/14 13:02 יד באדר א'

הנציגים המוניציפליים עלו ליהודה ושומרון
יחצ, צילום: יחצ

נציגי מפלגת האיחוד הלאומי ברשויות המקומיות והאזוריות סיירו אתמול (ה') ברחבי יהודה ושומרון. בין היתר, הם חוו ולמדו על הזיקה ההיסטורית של עם ישראל לאזור דרך הביקור במקום המשכן בתל שילה, ובאלון מורה ובהר גריזים הם צפו בחשיבות האסטרטגית של ההתיישבות בהרי השומרון.

הסיור נעשה באמצעות ארגון "משקפת" כאשר מדריך מטעמה הדריך את המשלחת, שמנתה כחמישים נציגים אותם ליווה מנכ"ל המפלגה נחי אייל.

בסיור בהר כביר הם צפו בנוף המשתקף מההר אל עבר עמק תרצה. לאחר מכן, בביקור ביישוב קידה, הם חזו בתוצאות ההרסניות של ההתנהלות הבלתי סבירה והבלתי אנושית, וככל הנראה גם בלתי חוקית, של אנשי המנהל האזרחי מול הבית החרב של משפחת קייזלר, שנהרס על תכולתו תוך כדי הצגת מצג שקרי לשר הביטחון. מנכ"ל המפלגה נחי אייל פנה לנציגים המוניציפאליים וקרא להם "להירתם ולסייע להקמת ביתם של משפחת קייזלר מחדש עוד לפני חג הפסח".

תוך כדי הסיור והנסיעה התרשמו הנציגים המוניציפאליים מהיקף האחיזה החקלאית בקרקע וממטעי הזיתים האדירים והישובים שפרחו ביוזמת יוסי ז"ל ורונית תבל"א שוקר. לאחר ביקור ביישוב אלון מורה, ביקרו הנציגים המוניציפאליים ביקב הר ברכה, שם טעמו מן היין הנפלא עטור הפרסים המיוצר בהרי השומרון.

בסוף הסיור נפגשו הנציגים עם חברי הכנסת של המפלגה, זבולון כלפה ואורית סטרוק וכן עם סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן ושר השיכון אורי אריאל בארוחת ערב חווייתית בתל שילה הקדומה.

מנכ"ל המפלגה נחי אייל ציין בדבריו כי "האיחוד הלאומי באמצעות נציגיו ביישובים השונים, מעמיק באופן משמעותי ביותר את אחיזתו ופעילותו ברחבי הארץ" וכן קרא להם לסייע בגיוס משאבים להמשכת מפעלו של חנן פורת ז"ל לקיום מבצע אדיר של קמחא דפסחא בכל רחבי הארץ.