המתנחלים בקמפיין פרסום בערוץ 2

לראשונה פרויקט מגורים של בתים ביישוב לשם בשומרון רכש זמן מסך בערוץ 2. בלשם אומרים: "הגיע הזמן שגם צופי ערוץ 2, שעד היום חשבו שאפשר לרכוש בתים במרחב בין צפון תל אביב למרכז תל אביב, להכיר את האופציה של לשם, יחד עם יישובים רבים ומדהימים בשומרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/16 21:10 ז בתמוז התשעו

המתנחלים בקמפיין פרסום בערוץ 2
יחצ, צילום: יחצ

בימים האחרונים עלה לאוויר, בפעם הראשונה בתולדות ערוץ 2, קמפיין נדל"ן חדש לרכישת בתים בהתנחלות 'לשם' שבשומרון. היישוב לשם, שפרץ בחודשים האחרונים והפך ליישוב הצומח ביותר בשומרון, שאיכלס מאה משפחות חדשות תוך מספר שבועות.

בסרט הפרסומת ללשם, נראה גבר מצטופף בביתו, חסר מקום ושלווה, ומלווה בקריינות - "או קופסת גפרורים בתל אביב או בית בלשם...".

יוזמי הקמפיין של לשם מסבירים כי "לשם זאת האלטרנטיבה הבאה לתל אביב, רק זולה יותר ויפה יותר. אזור המרכז, ותל אביב בפרט, מביא את האנשים לרכוש בתים שהם קופסאות גפרורים, במחירים יקרים עד מופרכים. במקום זאת, תושבי המרכז יכולים לנסוע כמה דקות, ולהגיע אל מרחבי לשם אשר צופים אל אזור המרכז בתוך בתים שאפשר לחיות בהם, ולא להשתעבד אליהם".

בחברת 'הרי זהב', הבונה את השכונות החדשות בלשם, מציינים כי הסרטונים יועלו לאוויר גם ברשתות החברתיות ובמדיות השונות ומספרים כי מדובר בקמפיין ראשון מסוגו שאי פעם עלה ואושר לשידור בערוץ 2 ועוד צפויים לעלות לאוויר סרטונים נוספים בערוץ. "הגיע הזמן שגם צופי ערוץ 2, שעד היום חשבו שאפשר לרכוש בתים במרחב בין צפון תל אביב למרכז תל אביב, להכיר את האופציה של לשם, יחד עם יישובים רבים ומדהימים בשומרון"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן