גל"צ מציגה: עירית לינור נגד שאר העולם

התכנית הוותיקה "המילה האחרונה"' עוברת החל מאפריל לשעה 18:00 ותכלול גם מספר שינויים בסגנון התכנית הפופולרית

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 15/03/16 17:05 ה באדר ב'

בתחילת אפריל,במקביל לעליית התכנית החדשה של העיתונאי אראל סג"ל, תעלה גם התכנית "המילה האחרונה" במתכונת מחודשת, בה עירית לינור תגיש רצועה יומית, כשלצידה מגיש מתחלף בכל יום, אשר יביע דעות מנוגדות בין המגישים המשפטנית ד"ר יפעת ביטון, ליאת רון פרשנית גלובס והעיתונאי ידיעות אחרונות רענן שקד. התכנית תהיה לדיון סוער יומי בין שני אנשים מקוטבים בדעותיהם על ענייני היום הבוערים בדומה לקונספט של התכנית שמצליחה שנית רבות כל כך.

"המילה האחרונה" תשודר בימים א'-ד' בין השעות 18:00-18:45, וברבע לשש, תשודר התכנית "רבע ל" אשר מתמקדת בענייני טכנולוגיה, רפואה ואיכות הסביבה.

בגל"צ מסרו: "אנו מודים על תרומתם לתוכנית לצוות המגישים הנוכחי של התכנית מירב בטיטו, מנחם הורוביץ' ודניאל זילברשטיין, וכמובן לתרומתו של יוסי שריד ז"ל שנפטר לפני מספר חודשים".

עם ההודעה תכניתו של אראל סג"ל הופכת לעובדה מוגמרת זאת לאחר שסג"ל עורר בתכנית הפטריוטים בערוץ 20 סערה של ממש כאשר חיקה את חברת הכנסת סתיו שפיר והשמיעה בדיחה שלטענת שפיר הייתה מינית ופוגענית. כנגד סג"ל החלה מחאת רשת נגד מעברו של סג"ל לתחנה הצבאית, אך מתברר כי למרות הטענות התכנית תעלה כמתוכנן.