גלי צה"ל: עמית סגל יגיש תכנית שבועית עם ירון דקל

פרשן ערוץ 2 עמית סגל ישדר תכנית שבועית עם ירון דקל מדי יום חמישי במקום תכניתו של רינו צרור

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 14/04/15 16:02 כה בניסן התשעה

גלי צה"ל: עמית סגל יגיש תכנית שבועית עם ירון דקל
יחצ, צילום: יחצ

האם תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל מנסה לאזן את לוח השידורים בעקבות טענות המגיעות מהציבור? לאחר הביקורת על כך שגלי צה"ל לא מספיק ימניים, והשינויים בתכנית המילה האחרונה שלא התקבלו בעין יפה בעיני הציבור, נערכים שינויים נוספים בתחנה הצה"לית, בתוכם גם הכנסה של תכנית נוספת עם מגיש המזוהה עם הימין.

הפרשן הפוליטי של ערוץ 2 עמית סגל יגיש תכנית משותפת עם מפקד התחנה ירון דקל בין השעות 9:00-11:00 בימי חמישי במקום תכניתו של רינו צרור. במקביל, נעשים שינויים נוספים כך שבמקום אחת השעות של תכניתה של יעל דן, יגיש רינו צרור בין השעות 12:00-13:00 תכנית יומית, ודן עצמה תגיש את תכניתה היומית, 'עושים צהריים', במתכונת מצומצמת בין השעות 13:00 ל-14:00.

למעשה, יום חמישי הופך להיות בפועל היום המאוזן ביותר של התחנה, כשלאחר תכניתם החדשה של סגל ודקל משודרת התכנית 'מצד שני' בהשתתפותם של יועז הנדל וספי עובדיה, הנחשבת כתכנית בעלת אופי 'ימני' יחסית.

בחודשים האחרונים נעשים לא מעט שינוים בתחנת הרדיו גלי צה"ל. לפני כחודש עלתה התכנית המילה האחרונה מחדש, לאחר שירדה במתכונתה המקורית מהאוויר, בהשתתפות מנחם הורביץ, יוסי שריד, רוני בראון ועירית לינור, כשאל המגישים הצטרפו שני מנחים - מרב בטיטו ודניאל זילברשטיין.

הציבור עד כה לא נשמע נלהב מהשינויים, ונשמעים טענות רבות על כך שהתכנית 'אפורה'. עם זאת, רק היום (ג') עורר רוני בר און סערה קלה כשתהה "איך נתנו לחייל עם הכיפה ועם פאות משתלשלות לשרת במודיעין", כשהוא מתייחס לחייל אלעד סלע מבת עין שמואשם בריגול חמור.