גלי צה"ל יקראו לאולפן המרכזי בתחנה על שם אורי אורבך

במלאת שנה למותו, מפקד גלי צה"ל ירון דקל החליט לקרוא לאולפן השידור המרכזי של גלי צה"ל על שמו של השר ומגיש "המילה האחרונה" לשעבר אורי אורבך ז"ל

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 24/01/16 13:11 יד בשבט התשעו

גלי צה"ל יקראו לאולפן המרכזי בתחנה על שם אורי אורבך
אורי אורבך, צילום: אורי אורבך

במלאת שנה למותו, מפקד גלי צה"ל ירון דקל החליט לקרוא לאולפן השידור המרכזי (אולפן ה') של גלי צה"ל על שמו של השר ומגיש "המילה האחרונה" לשעבר אורי אורבך ז"ל.

מאולפן זה שידר אורבך ז"ל יחד עם גידי גוב, עירית לינור ואחרים, את התוכנית הפופולרית והאהובה, "המילה האחרונה" עד לכניסתו לפוליטיקה בשנת 2008. לאחר מכן נהיה לאחד מהקולות המשמעותיים, שהפכו את התכנית לאחת המזוהות ביותר והמואזנות ביותר בתחנה.

ביום חמישי השבוע, 4.2, בשעה 12:00 בצהריים, יתקיים טקס קריאת האולפן על שמו של אורבך בהשתתפות משפחתו של אורבך וחברים, כאשר בטקס יקבע שלט באולפן השידור לצד איור של שי צ'רקה, בו איור המתאר את הקשר המיוחד של השר אורי אורבך ז"ל עם התחנה.

פרט לטקס גם תכניות גלי צה"ל השונות ידגישו באותו יום את התרומה של אורבך לתקשורת ולמאמץ לאיחוי השסעים בחברה הישראלית. בשעה השנייה של תכניתם, יעסקו העיתונאי עמית סגל ומפקד גל"צ ירון דקל במורשת אורבך, בנוסף לכך, עירית לינור יחד עם אורחים באולפן תשדר תכנית מיוחדת שתיישם באופן רדיופוני, את רעיונותיו השונים של אורבך.

(איור: שי צ'רקה)