"גלי ישראל" תפטר את רוב מחלקת החדשות ברדיו

רוב שידורי החדשות בתחנה "יופרטו" ויועברו מאולפן החדשות של Ynet. בין המופטרים: הטאלנט קווה שפרן ועמו כתבים, עורכי חדשות, עורכי תוכניות ומגישים

חדשות כיפה אלעד רותם, כיפה 05/05/13 15:42 כה באייר התשעג

"גלי ישראל" תפטר את רוב מחלקת החדשות ברדיו
יחצ, צילום: יחצ

רוב מחלקת החדשות של ”גלי ישראל“ - תפוטר בשל קיצוצים בתחנת הרדיו: היום (א‘) בצהריים הודיעו לעובדים כי עליהם למצוא תפקידים חדשים, אך כי החברה לא מבטיחה לשמור בעבורם על תנאי המשרה והשכר. בין המפוטרים גם קווה שפרן, אחד הטאלנטים הבכירים ברדיו ועמו כתבים, עורכי חדשות, עורכי תוכניות ומגישים.

במסגרת המהלך, "יופרטו" שידורי מהדורות החדשות של התחנה והחל משעות הערב יועברו שידורי החדשות של אתר Ynet, החל מיום ראשון הקרוב. הרדיו ימשיך לשדר מהדורות בשעות עגולות בפורמט חדש במהלך שעות היום. כמו כן, ימשכו תוכניות האקטואליה של קלמן ליבסקין ואראל סג“ל ותוכניות אקטואליה נוספות.

כמו כן ירעננו ברדיו את לוח השידורים ויוסיפו שלוש תוכנית דגל יומיות ברוח התחנה. הראשונה היא תוכנית בוקר אקטואלית בהגשת מנהל החדשות בתחנה אלעד קינסט, שתשודר מידי בוקר בשעה 7.00. השניה, "חיים בטוב", תוכנית תרבות ולייף-סטייל שתשודר בכל ערב בין 16:00-18:00 בהגשת טובי שפיגל והשלישית, "סורגים יום״, סיכום יומי לקהל הדתי לאומי, בכל ערב ב 19:00.

”אחת לכמה זמן חשוב לרענן ולהוסיף“, אומר ישראל פריד, מנכ“ל התחנה. ”אנחנו גאים בלוח השידורים המשודרג שיעלה בשבועות הקרובים ומאמינים שכל אחד יוכל למצוא את עצמו בתוכן המשודר בתחנה“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן