בבית היהודי לא רצו אותו? גלי צה"ל כן

אחרי השריון שעורר סערה ויש שיאמרו אפילו החליש משמעותית את כוחה של הבית היהודי, אלי אוחנה מגדולי הכדורגלנים בישראל יעבור לשדר בקביעות בגלי צה"ל

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/16 13:00 ו בחשון התשעז

בבית היהודי לא רצו אותו? גלי צה"ל כן
פלאש 90, צילום: פלאש 90

אחרי ה"קריירה" הפוליטית בבית היהודי שנמשכה כשלושה ימים: אלי אוחנה, פרשן בכיר בערוץ הספורט ובעבר מגדולי הכדורגלנים של ישראל, מצטרף כמגיש לתכנית הספורט הוותיקה של גל"צ המשודרת זה שנים בכל יום חמישי ב-1200 בצהריים. אוחנה יגיש את התכנית לצידו של אפי טריגר, ויחליף את אלי ישראלי, המגיש הוותיק היוצא לגמלאות. ישראלי, המשדר בתחנה שנים רבות היה צפוי לסיים את העסקתו בתחנה שנה שעברה, אך בשל ההערכה הרבה הקיימת לישראלי, מפקד גלצ ביקש באופן מיוחד וחריג מרשויות הצבא, לאפשר לו לשדר שנה נוספת ולסיים את עבודתו בתחנה רק השנה.

אלי אוחנה מסר בתגובה להצטרפותו לגלצ: "אני שמח להצטרף לשורת המגישים המפוארת של גל"צ - רדיו איכותי ורב האזנה המשתייך לשידור הציבורי". התכנית הראשונה בהרכב טריגר את אוחנה תשודר בקרוב.

ירון דקל: "אני שמח שאלי אוחנה מגדולי הספורטאים בארץ מצטרף לתחנה. אוחנה הוכיח עצמו כפרשן וכשדר מוכשר ואני בטוח שהמאיזנים יהנו. לצד זאת, אנחנו נפרדים מאלי ישראלי, שדר מצוין, אישיות רדיופונית יוצאת מן הכלל וכמובן אושיית ספורט מוכרת ואהובה. אני מאחל לאלי המון הצלחה בהמשך דרכו המקצועית, כוחו בהחלט עוד במותניו."