אשדיר ישווקו מגזין חדש בשם פסיפס

החל מחודש אלול יתחילו חברת אשדיר להוציא לאור מגזין בשם 'פסיפס' לציבור הדתי לאומי. המטרה: עיסוק בנושאים בציונות הדתית באופן עמוק

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/08/14 12:10 כד באב התשעד

אשדיר ישווקו מגזין חדש בשם פסיפס
באדיבות אשדיר, צילום: באדיבות אשדיר

מגזין מוצש, פנימה ועלוני השבת, מאחוריכם. החל מתחילת חודש אלול ייכנס לשוק החדשות והמגזינים בציונות הדתית מגזין מנוייים חדש של קבוצת אשדיר בשם 'פסיפס' בעריכתו של מוטי זפט. בגיליונות מבקשים ארבעת היוזמים - בעלי 'אשדיר' (מצב הרוח) אלי עציון ושוקי גולובינסקי, לצד איש התקשורת ומייסד שבתון מוטי זפט וסמנכ"ל השיווק של אשדיר ומייסד אתר 'סופ"ש' שי מאור - לייצר מגזין שיעסוק בחינוך, דת ומדינה, עסקים ועוד, בצורה רחבה יותר מאשר בעלוני השבת. המגזין יעלה 28 שקלים.

(צילום: באדיבות אשדיר)

"אנחנו רוצים להשלים את עלוני השבת. המטרה היא להביא לקורא הביתה מוצר איכותי אחת לחודש. כשמסתכלים על הציבור החרדי רואים שיש הרבה מגזינים ולנו לעומת זאת יש את עלוני השבת ומגזינים בודדים המכוונים לקהלים ספציפיים. אנחנו לא רוצים להתחרות בעלוני השבת אלא לייצור נישה ייחודית", מספר סמנכ"ל השיווק של אשדיר שי מאור.

בעוד כשבועיים יצא הגיליון הראשון של 'פסיפס' לקהל הרחב, לאחר איחור משמעותי בלו"ז בעקבות מבצע צוק איתן. מדובר במגזין כרומו של 100 עמודים שיצא אחת לחודש. בגיליון הראשון מראיין מוטי זפט את מנכ"ל קופיקס אבי כץ, הרב יחיאל וסרמן יעסוק בנושא האנטישמיות באירופה, דודי חרמץ יעסוק בתחקיר בשאלה מדוע מחיר שכר הלימוד בישיבות התיכוניות גבוה וכן יובאו טורים של פרופסור דניאל הרשקוביץ, פרופסור בנימין איש שלום, מנכ"ל משהב תומר מוסקוביץ, מנכ"ל בנק איגוד לשעבר חיים פרייליכמן, כתבת ידיעות אחרונות מירי בן דוד והזמרת עדי ערד.

“בעלוני השבת יש הרבה יתרונות", מספר מאור ל'כיפה' לקראת השקת הגיליון הראשון. “הבעיה היא שבדרך כלל מדובר בכתבה אחת וקצת ידיעות, או דברי תורה ומאמרים. אנחנו מביאים 100 עמודים של עמודי איכות. המגזין נקרא פסיפס כי הוא יגע בנושאים רבים - עסקים, חינוך, שיווק, לייף סטייל וכל מה שמעניין דתיים".